Gå til innhold

Utrolig smerter etter orgasme.. Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Er 6+2 idag, og da vi hadde sex her om dagen gikk det kjempe fint uten smerter helt til orgasmen.

Etter den blei det sinnsykt vondt!! Var veldig kraftige menssmerter!! Måtte tilslutt ta smertestillende for å roe det ned.

Er det flere som har samme erfaring eller veit hvorfor det føles så vondt?

Fortsetter under...

har du vært på tidlig ultralyd enda? og sett at du er gravid i livmora, og ikke utenfor? -ser det er med ivf, så derfor jeg spør...

da jeg hadde ex.u, ble det oppdaget etter orgasme, for fikk så intense smerter at jeg dro til legen... var da 6+3.. Vil ikke skremme deg, men det er jo sjangs for å ha ex.u med ivf også.

Anonymous poster hash: a6fc8...b10

Eg var og plaga med dette. Men det var før graviditeten. Alltid ei lita veke før forventa mens.

Veit ikkje koss det er nå. Er plaga med blødningar i svangerskapet så samleie er bannlyst nett nå

Anonymous poster hash: 690fb...6b8

jeg fikk enorme smerter hver gang mannen min kom inni meg, pga sæden. fikk modningsrier fra uke 10 og gjennom hele svangerskapet. var ikke klar over at det var sæden som gjorde det før i uke 34 og fødselen nesten startet. lå og hadde vondt/sterke smerter hver natt etter at vi hadde hatt sex. kan det være tilfellet ditt også? at det ikke er orgasmen din men mannen din sin som gjør det?

jeg fikk enorme smerter hver gang mannen min kom inni meg, pga sæden. fikk modningsrier fra uke 10 og gjennom hele svangerskapet. var ikke klar over at det var sæden som gjorde det før i uke 34 og fødselen nesten startet. lå og hadde vondt/sterke smerter hver natt etter at vi hadde hatt sex. kan det være tilfellet ditt også? at det ikke er orgasmen din men mannen din sin som gjør det?

Oi, det viste jeg ikke..

Kan jo være det! Får nesten prøve uten at han kommer inni meg og se hvordan det går :)

Tusen takk for tips..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...