Gå til innhold

jeg kjenner der er forandringer på gang her nå! :-)

Anbefalte innlegg

jeg som ikke har vært noe særlig plaget med kynnere, fikk faktisk en vond kynner her om dagen. fikk menssmerter i magen og magen var kjempe hard :)

murringer i ryggen får jeg noen ganger i løpet av dagen og innimellom i magen.

og disse stikningene i dåsa har kommet til nye høyder.

melk i puppa har plutselig i løpet av noen dager kommet for fullt!

det blir sikkert enda mer når man har født altså, men når det faktisk spruter deg opp i håret da syns jeg det er litt jeg da altså :P

kanskje det er litt modningstegn på gang? :)

får håpe det! :D

Endret av hønemor0408

Fortsetter under...

jeg har faktisk hatt veldig vondt nå....hun er helt rabiat der inne og det pressa noe forferdelig der nedi stad med stikninger og skikkelig nedpress (??)

jeg er jo førstegangs så jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter.... :blink:

var i allefall drit vondt nederst i magen og ryggen og har gitt seg litt når jeg nå har satt meg ned.

men kjenner det er litt vondt i ryggen enda.

de vondtene jeg fikk i stad veit jeg ikke helt hvordan jeg skal beskrive egentlig....

litt sånn blanding mellom menssmerter, mageknip og...annet vondt?

merkelig...og hun var så vill inni der i stad at det også gjorde vondt.

Er bare i uke 31 jeg da , men gleder meg virkelig til å få vondt haha... Da vet jeg at det snart skjer noe lissom ; ))

Har termin. 4 . Januar da og håper ikke han kommer i desember på en måte, men på en annen måte må han gjerne komme drøye to uker før termin : ))

Får satse på årets nyttårsbarn : ))

Lykke til med vinduene hønemor !! Kanskje hun vil ut å hilse på snart : ))

Annonse

Selv om jeg har en fra før er det ikke alltid lett å vite hva man skal kjenne etter. Begynte selv å få vonde sammentrekninger og nedpress her om dagen og tenkte at hmm.. om det hoper seg opp er vi i gang.. Men den gang ei. 

En vet når man er oppi noen cm i alle fall, men før 5 cm er det ikke alle som har "vondt." Selv hadde jeg bare slitsomme rier i 3 døgn forrige gang oog da jeg endelig ble lagt inn hadde jeg 5 cm, og det var først da de begynte å bli vonde ;) Er ikke alle som skjønner at fødselen er i gang, mens andre skjønner det fra første rie. Det er så forferdelig individuelt at jeg tror egentlig ingen kan gi fasitsvar på noe som helst :)

ja det kom å gikk i stad ,men hadde litt småvondt hele tiden og så roet det seg litt.

nå nettopp fikk jeg et tak i ryggen igjen ...hmmm :)  men syns det sitter i for lenge til at det kan være rier også da! kan gjerne sitte i 5-10 min. ikke alltid det går heeelt over heller.

snodig....

mulig det kanskje bare er bekkenet som gir meg disse vondtene også! :)

nei jeg har ikke peiling jeg altså....bare jenta har det bra så driter jeg egentlig i det.

kjenner jo at jeg blir litt bekymra for om det kan være noe galt, men det er vel bare jeg som lever opp til nicket mitt vel ;) hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...