Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har aldri hørt om det, så derfor jeg lurte... Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 9c9e1...c00
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 hjernevasket, kanskje? Anonymous poster hash: 48e9b...4d2
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Nei, det er det ikke. Og det heter hjernevasket. Anonymous poster hash: e63e2...19c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #4 Skrevet 26. oktober 2013 Nei det er det ikke! Samme som at jeg skal si : offentlig skole er det sånn drittskole med dårlige lærere og mye mobbing , som ikke de tar tak i.....! Nei nemlig. Anonymous poster hash: 0b2f6...b3f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #5 Skrevet 26. oktober 2013 tror ikke den er mer jernevasket enn andre skoler. SYnes Steinerskolen har et bra ped. opplegg som jeg skulle ønske mine barn hadde muligheter til å delta i. Anonymous poster hash: dcd67...ce9
Bustetroll Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Jeg kenner ikke til steinerskolen selv, men de to jeg kjenner som har gått på den på hovseter, har ikkenoe bra å si om skolen.. De kunne ikke alfabetet utenat før de gikk på ungdomskolen.. De lærte så og si ingenting. Det var bare lek og morro hele tiden. Men så er det fullt mulig de hadde ekstremt dårlige lærere på akkurat den skolen, og det årstrinnet.. jeg vet ikke, hehe. Endret 26. oktober 2013 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg kenner ikke til steinerskolen selv, men de to jeg kjenner som har gått på den på hovseter, har ikkenoe bra å si om skolen.. De kunne ikke alfabetet utenat før de gikk på ungdomskolen.. De lærte så og si ingenting. Det var bare lek og morro hele tiden. Men så er det fullt mulig de hadde ekstremt dårlige lærere på akkurat den skolen, og det årstrinnet.. jeg vet ikke, hehe. Det tror jeg de må ha hatt. Jeg kjenner tre stykker som har gått der, og ingen av de står tilbake for noen fra det vanlige skolesystemet. Og det er nå en gang sånn at også Steinerskolen har de samme krav til hva elevene skal kunne når de går ut av skolen som de vanlige norske skolene har. Anonymous poster hash: e63e2...19c
Bustetroll Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg kenner ikke til steinerskolen selv, men de to jeg kjenner som har gått på den på hovseter, har ikkenoe bra å si om skolen.. De kunne ikke alfabetet utenat før de gikk på ungdomskolen.. De lærte så og si ingenting. Det var bare lek og morro hele tiden. Men så er det fullt mulig de hadde ekstremt dårlige lærere på akkurat den skolen, og det årstrinnet.. jeg vet ikke, hehe. Det tror jeg de må ha hatt. Jeg kjenner tre stykker som har gått der, og ingen av de står tilbake for noen fra det vanlige skolesystemet. Og det er nå en gang sånn at også Steinerskolen har de samme krav til hva elevene skal kunne når de går ut av skolen som de vanlige norske skolene har. Anonymous poster hash: e63e2...19c I følge hun jeg kjenner som går der, så er det i alle fall IKKE en skole, for de som trenger lit ekstre oppfølging. F.eks dysleksi
mammadrøm Skrevet 26. oktober 2013 #9 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Hjernevasker elevene? til hva? Jeg har selv gått på Steinerskolen(i Tønsberg) fra 1. klasse til ut videregående og STORTRIVDES med det! Det er så mange myter og misforståelser ute og går om Steinerskolen at jeg blir helt matt. En av de vanligste er at det er en "fri" skole der elevene nærmest gjør som de vil, og at det faglige utbyttet til elevene er lik null. Selv har jeg etter endt skolegang der tatt 6 års utdanning med svært gode karakterer, jobber som leder og gjør det godt i arbeidslivet. Jeg har gjennom jobben min sett nok gode eksempler på at offentlige skoler har stort forbedringspotensiale på mange punkt, og hva slags lærer man har er svært betydningsfullt. Alle skoler, både private og offentlige har ting å jobbe med og ting som fungerer. Ja til mangfold og muligheten til å velge hva man tenker er det beste for sitt barn:-) Endret 26. oktober 2013 av mammadrøm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå