Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å passe ca 2 små, helst under 2 år. Jeg ser for meg at de blir levert og hentet hos meg.

Jeg er ei jente på 21 år som er veldig glad i barn. Jeg har passet søsken og naboer siden jeg var veldig ung, jobbet i barnehage, utdanner meg til å bli lærer, og har ei stedatter på 3 år. Jeg har også tatt førstehjelpskurs for barn.

Jeg bor på Godeset på Forus, i veldig barnevennlige omgivelser med fritidsgård/bondegård og åpen barnehage like ved.

Hvis du lurer på noe, eller er interessert, ikke nøl med å kontakte meg :-)

Tlf: 93009224

Epost: [email protected]

Mvh

Frøya Lofthus

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144091677-dagmamma-ledig-stavanger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker å passe ca 2 små, helst under 2 år. Jeg ser for meg at de blir levert og hentet hos meg.

Jeg er ei jente på 21 år som er veldig glad i barn. Jeg har passet søsken og naboer siden jeg var veldig ung, jobbet i barnehage, utdanner meg til å bli lærer, og har ei stedatter på 3 år. Jeg har også tatt førstehjelpskurs for barn.

Jeg bor på Godeset på Forus, i veldig barnevennlige omgivelser med fritidsgård/bondegård og åpen barnehage like ved.

Hvis du lurer på noe, eller er interessert, ikke nøl med å kontakte meg :-)

Tlf: 93009224

Epost: [email protected]

Mvh

Frøya Lofthus

Hei igjen,

jeg svarte på feil annonse.  Du har jo fortalt både om deg selv og hvor du bor. 

Jeg regner med at barnet må leveres hjem til deg? Vi bor sentralt og har ikke bil :(  Da er det vel ikke mulig å engasjere deg?

Lykke til videre!

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...