Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #1 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg er veldig glad for at jeg er så heldig å ha 2 friske, nydelige barn:) ei jente på 2,5 år og en gutt på 6 uker. Jeg føler meg veldig heldig og er stort sett fornøyd med tilværelsen. Men føler virkeligheten traff meg midt i fleisen med nr 2! Savner babyboble følelsen fra første gang. Føler jeg bare gjør alt halvveis og sliter med mye dårlig samvittighet. Mest ovenfor jenta mi- føler hun får så lite oppmerksomhet noen ganger. "Vent litt" har blitt fast kommentar. Nå kan d hende frustrasjonsnivået kjennes ekstra høyt i 04 tiden på natten. Men jeg ble litt overrasket over at høerdagen skulle bli så annerledes! Har sjelden tid til å sove på dagtid så er ekstremt kveldstrøtt. Har flere ganger sovnet med baby i hendene på sofa. Blir litt skremt. Samboer er veldig flink til å ta seg av 2 åringen men jeg gjør d meste inne i huset. Han ser ikke at ting trenger å gjøres så da må jeg "mase" på han. Skal ha dåp neste helg og lista er lang på alt som skal gjøres. Stresset går utover den lille nattesøvnen jeg har. Blir liggende å tenke og planlegge både dåp og alt mulig annet. Heldigvis kommer mamma på torsdag:)! Bare en liten utblåsning fra en glad men stresset og søvnløs 2 barnsmor. Anonymous poster hash: 87053...1c2
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #2 Skrevet 26. oktober 2013 Det blir når minsten er 3 år, frem til da: LYKKE TIL! Anonymous poster hash: d5fad...20d
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #3 Skrevet 26. oktober 2013 Bedre* Anonymous poster hash: d5fad...20d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå