Gå til innhold

Er dette samme dama. Begge bildene er fra 2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: e29e1...ea0

post-42-37995_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-42-368_thumb.jpeg

Skrevet

De silikonpuppene er seriøst de styggeste puppene jeg har sett!! :o

Anonymous poster hash: 1030d...290

Skrevet

Huff, hun har så utrolig solskadet hud :( Blir helt nervøs for hudkreft av å se sånn hud.

Anonymous poster hash: fcade...39b

Skrevet

Hi hørt om profesjonell fotografering, riktig lys osv.

Og om ikke det funker bra nok så har en alltid redigerings programmer som f.eks Photoshop :-)

Skrevet

herregud! dere er så frekke, snakk om dere selv!

Anonymous poster hash: 7e986...7b3
Skrevet

herregud! dere er så frekke, snakk om dere selv! Anonymous poster hash: 7e986...7b3

Hva var slemt i det jeg skrev?

Du skjærer alle over en kam med responsen din.

Personlig er jeg en stor fan av godt fotoutstyr for tro meg jeg trenger det :-)

Skrevet

Huff, hun har så utrolig solskadet hud :( Blir helt nervøs for hudkreft av å se sånn hud.

Enig :( Det er så trist å se på. "Svigertanten" min (Om man kan si det) har bodd hele sitt liv i Arizona (Ørken) og huden hennes er kjeeempetynn, rynkete og garvet som gammelt skinn og helt mørkebrun (Selv om hun er hvit) Har så lyst til å smøre henne inn med solkrem og ha en solparasol over henne, jeg er så redd for henne :(

Anonymous poster hash: ca7b5...9a5

Skrevet

Det siste er redigert, det første ikke. Du ser uansett på armene at hun har passert 50 for en stund siden, og hadde hun kledd og sminket seg deretter hadde nok ikke så mange her tenkt over det.

Anonymous poster hash: 362ad...9bd
Skrevet

Farmen Marita; )

Skrevet

Enig :( Det er så trist å se på. "Svigertanten" min (Om man kan si det) har bodd hele sitt liv i Arizona (Ørken) og huden hennes er kjeeempetynn, rynkete og garvet som gammelt skinn og helt mørkebrun (Selv om hun er hvit) Har så lyst til å smøre henne inn med solkrem og ha en solparasol over henne, jeg er så redd for henne :(

Anonymous poster hash: ca7b5...9a5

Det skjønner jeg :( Tror de ser seg blinde på hudfargen etter ei stund, farlig med solarium og hyppige solferier, man føler seg hvit som et laken mens man i virkeligheten er brunsvidd og har lærhud. Synes skikkelig synd på de som ikke greier å stoppe. Det blir en avhengighet verre enn verst.

Skrevet

Jeg hadde ikke kjent henne igjen på det siste bildet. Alle rynkene er jo borte og huden ser jo helt anderledes ut.

Anonymous poster hash: fe84c...5ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...