Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, damer? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har 63 dager igjen! :-) Energinivået er på bunn ellers er formen grei, må vel lære meg å posjonere energien i løpet av dagen. (Er dårlig til det og ender opp utslitt hver kveld.) Gravid med nr to og får svangerskapspenger pga at jeg har et risikosvangerskap. Fikk svangerskapsforgiftning sist gang..

10 (!) dager igjen, formen har vært helt jævlig så og si hele siste trimesteret og håper det snart er over.. 

Jeg er en av de som gjerne kunne skippa hele graviditets"dritet." Vært sykemeldt siden uke 5 og håper snart jeg kan få ut babyen så jeg kan begynne å få gjort noe og komme meg ut i aktivitet igjen.. Er utrolig kjipt å være så immobil og ha så sykt dårlig samvittighet for førstefødte. 

Venter nr 2, ikke helt planlagt, men det får vi ta som det kommer :) Like velkommen for det om :)

Anonymous poster hash: fb1f0...1cb

Annonse

i dag er det 31 dager igjen! :D

formen har vært knall hele svangerskapet egentlig men de siste ukene har vært litt tunge :)

blir dødsliten av ingen ting, vondt i bekkenet, TRØTT, fingre som slutter å fungere når de vil, stikninger i dåsa! forferdelig vondt til tider....sånne teite plager som vi kunne vært foruten ;)

men alt i alt så må jeg si at jeg syns jeg har vært en av de heldige så langt altså :)

men så lenge jeg holder meg hjemme så er formen ganske bra! :)

Endret av hønemor0408

71 dager igjen og gleder meg til å være ferdig.. Har ett bekken som har kranglet lenge, en rygg som lever sitt eget liv, halsbrann, leggkramper på nettene og blir relativt fort sliten av alt jeg gjør :-/ gikk nedom byen igår (en t/r på ca 45 min) og 3 timer etterpå var det så vidt jeg klarte gå/reise meg pga ryggen og bekkenet låste seg totalt..

Slitsomt å ha det slik når det er så mye jeg ville ha gjort.. Vant med å klare mye selv men nå får jeg ikke gjort nesten noen ting.. :) Er nr 3 så har 2 stk på 4 og 8 som også krever sitt.. Men hvilken premie vi får ut av det <3

Annonse

43 dager til terminen. Har begynt å få mensmurringer og ryggvondt de siste dagene. Ellers har jeg vært i super form i hele svangerskapet :-)

herregud....nå trodde jeg det stod villeknulla i nicket ditt! ;)

leser litt fort innimellom! :)

men menssmerter g ryggvondt er vel positivt det når det er i slutten av svangerskapet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...