Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Tørket meg, og på papiret kom noe som lignet en stor, gul snørrklyse. Har i tillegg hyppige kynnere. De er ikke vonde, bare kjenner at magen strammer seg ofte. Babyen ligger på høyre side, jordmor har ikke sagt noe om leie. Ville du foretatt deg noe, eller er det bare å jobbe og gjøre som vanlig? Anonymous poster hash: f3ca3...9d6
Line-mamma til to herlige Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Det kan være slumproppen, eller bare slim?? Min slimpropp gikk bare timer før vannet. Å var ikke i tvil! Den var svær ,gulaktig og lignet gele... Hehe (lekkert)! Men man har jo myte utflod osv som gravid.. Å slim hadde jeg mye av på slutten.. Uansett har du ikke smerter så ville jeg fortsatt som normalt:-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Den kan gå mange ganer i løpet av svangerskapet så det har ikke så mye å si om det var den. Anonymous poster hash: bb207...0a0
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Tusen takk for svar. Ble beroliget nå Håper babyen blir i magen ihvertfall til uke 37... Da fortsetter jeg som vanlig med jobb og andre aktiviteter. Anonymous poster hash: f3ca3...9d6
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Høres mer ut som noe soppinfeksjon syns nå jeg. Min slimpropp var mer brun med litt frisk blod, ew.... Den gikk tre dager før fødsel, men det spilte ingen rolle for dem på føden, selv om jeg var i uke 39 med vonde kynnere og åpning på 2 cm. Anonymous poster hash: 69c33...f75
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Du bør isåfall ringe føden. Dersom fødselen er i gang så skal du ha sprøyte med Celeston for å modne barnets lunger. Og riehemmende drypp ved antydning til rier frem til celeston har virket. Du vil ikke føde et barn i uke 31 hjemme for å si det sånn. De klarer seg fint når de fødes på sykehus da. Anonymous poster hash: f2368...608
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Du skal ikke bli beroliget av folk på nettet. Hyppigere kynnere kan også være tegn på rier. Anonymous poster hash: f2368...608
<3 2G <3 Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Ring heller føden å hør hva de mener. Det er de som jobber med dette og som skal hjelpe deg. Hadde ikke tatt ting sagt her for god fisk med fare for tidlige rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå