Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 , på en fin måte altså, ikek noe vondt om henne. Meen, jeg driver og går ned i vekt, spiser sunt, fokuserer på å ha et godt kossthold. Så hennder det jeg tar en banan, litt kanel og mager vaniljekesam for å kose meg innimellom. Når jeg sier det, spørr hun meg om ikke banan er feitende da? For det ahr hun hørt. Så sier jeg, en banan et par ganger i uka, hun kan ikke mene at det av alt man ellers spiser skal være fetende? Sier hun, som spiser sjokolade og chips hver kveld. For man må jo kooose seg, selv om man slanker seg, må vite. Mens denne bananen min, nei, den blir man feit av! Og når jeg sier hva ellers jeg spiser (magre melkeprod, kjøtt og grønt), så er det ææææsj og fyysj, hun kan da ikke gå på sånn diett hun, for hun liker jo ikke noe av det.. Jajja, er det rart folk blir tjukkere og tjukkere.. Anonymous poster hash: fdcb9...67d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 La meg forstå deg rett ? Du synes du er bedre og flinkere til å slanke deg enn henne, så mye bedre og så mye flinkere at du må slenge dritt om henne på et nettforum... Og så skriver du, ikke rart folk er tjukke....folk er jo deg selv inkludert da,.ellers ville du vel ikke holdt på med slanking? Synes det er helt latterlig at du er nødt til å tråkke på andre for å selv føle deg bedre. Anonymous poster hash: c195c...be9
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 La meg forstå deg rett ? Du synes du er bedre og flinkere til å slanke deg enn henne, så mye bedre og så mye flinkere at du må slenge dritt om henne på et nettforum... Og så skriver du, ikke rart folk er tjukke....folk er jo deg selv inkludert da,.ellers ville du vel ikke holdt på med slanking? Synes det er helt latterlig at du er nødt til å tråkke på andre for å selv føle deg bedre. Anonymous poster hash: c195c...be9 Er vel bedre at hun tar det her enn at hun slenger det i fjeset på svigerinnen.. Dessuten har hun jo rett! Skjønner HI godt jeg. Er kjempe frustrerende å høre på i lengden. Synes du er flink, ikke hør på hva andre sier Anonymous poster hash: 37011...98c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Svigerinnen din har jo et poeng. Banan er jo ikke så sunt når du slanker deg Anonymous poster hash: 5ba1e...bbd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Både banan og mørk sjokolade inneholder stoffer kroppen har godt av bittelitt av. Det gjør derimot ikke potetgull, der er det null gode stoffer. Anonymous poster hash: 7e968...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå