Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Ser flere har det, regner med det er noe spesielt Anonymous poster hash: 9f7a7...061
Pixy Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 En gåte. Og om man svarer feil må man bytte profilbilde til en giraff
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Hva er gåten? Anonymous poster hash: 3ead1...326
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg har endret mitt profilbilde til en giraff. Jeg prøvde å svare på en gåte, og fikk det galt. Prøv den store giraffutfordringen! Avtalen er at jeg gir deg en gåte. Får du det riktig får du beholde ditt profilbilde. Får du det galt må du forandre ditt profilbilde til en giraff for de neste tre dagene. MELDING SENDES MEG I INNBOKSEN, SÅ SIER JEG OM DET ER RETT ELLER IKKE.Her er gåten: 03:00, det ringer på døren og du våkner. Uventede gjester og det er foreldrene dine, de er der for frokost. Du har jordbærsyltetøy, honning, vin, brød og ost. Hva er det første du åpner? Husk ... meld meg bare. Hvis du får rett skal jeg skal legge inn navnet ditt her. Hvis du får det galt endrer du ditt profilbilde. Lykke til! Anonymous poster hash: f4d9b...40d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg har endret mitt profilbilde til en giraff. Jeg prøvde å svare på en gåte, og fikk det galt. Prøv den store giraffutfordringen! Avtalen er at jeg gir deg en gåte. Får du det riktig får du beholde ditt profilbilde. Får du det galt må du forandre ditt profilbilde til en giraff for de neste tre dagene. MELDING SENDES MEG I INNBOKSEN, SÅ SIER JEG OM DET ER RETT ELLER IKKE.Her er gåten: 03:00, det ringer på døren og du våkner. Uventede gjester og det er foreldrene dine, de er der for frokost. Du har jordbærsyltetøy, honning, vin, brød og ost. Hva er det første du åpner? Husk ... meld meg bare. Hvis du får rett skal jeg skal legge inn navnet ditt her. Hvis du får det galt endrer du ditt profilbilde. Lykke til! Anonymous poster hash: f4d9b...40d Døra? Anonymous poster hash: 77e4e...6a8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg har endret mitt profilbilde til en giraff. Jeg prøvde å svare på en gåte, og fikk det galt. Prøv den store giraffutfordringen! Avtalen er at jeg gir deg en gåte. Får du det riktig får du beholde ditt profilbilde. Får du det galt må du forandre ditt profilbilde til en giraff for de neste tre dagene. MELDING SENDES MEG I INNBOKSEN, SÅ SIER JEG OM DET ER RETT ELLER IKKE.Her er gåten: 03:00, det ringer på døren og du våkner. Uventede gjester og det er foreldrene dine, de er der for frokost. Du har jordbærsyltetøy, honning, vin, brød og ost. Hva er det første du åpner? Husk ... meld meg bare. Hvis du får rett skal jeg skal legge inn navnet ditt her. Hvis du får det galt endrer du ditt profilbilde. Lykke til! Anonymous poster hash: f4d9b...40d Døra? Anonymous poster hash: 77e4e...6a8 Øynene? Anonymous poster hash: 4c910...a6a
Petetatismos Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Hvis du sover med øynene åpne eller går med lukkede øyne - døra Om du ikke gjør det - øynene
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Det må jo være øynene.. Men om den er så enkel, hvorfor er det da så mange som tar feil...? Anonymous poster hash: 3ead1...326
Von Hertelhofen Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg trodde også døra først, men øynene høres enda mer logisk ut...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Det må jo være øynene.. Men om den er så enkel, hvorfor er det da så mange som tar feil...? Anonymous poster hash: 3ead1...326 Sikkert fordi mange er blitt så trena på å åpne vinflasker, at de kan gjøre det i blinde, når som helst på døgnet. Hadde foreldrene mine stått på døra her klokka tre og forventet frokost, så hadde jeg helt klart valgt å ty til flaska jeg også, og knerta den alene før gubben hadde rukket å skjønne at han sto i ytterdøra med buksesmekken åpen... Anonymous poster hash: 4c910...a6a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 Kjøleskapet? Anonymous poster hash: f1b7a...542
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 meldinger.. Anonymous poster hash: 8b17f...a1c Anonymous poster hash: 8b17f...a1c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #13 Skrevet 25. oktober 2013 Herregud så teit.. Anonymous poster hash: 99ac0...172
Miss Fashionista Skrevet 25. oktober 2013 #14 Skrevet 25. oktober 2013 det står jo faktisk at du våkner av at det ringer på døra, så egentlig er det da DØRA du åpner, for du har jo allerede åpnet øya...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #15 Skrevet 25. oktober 2013 Hahah øynene er riktig svar:) Man sover jo normalt sett midt på natta:) Anonymous poster hash: 3f2f8...68a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #16 Skrevet 26. oktober 2013 det står jo faktisk at du våkner av at det ringer på døra, så egentlig er det da DØRA du åpner, for du har jo allerede åpnet øya... Jeg åpner aldri øynene før eller samtidig med at jeg våkner... Anonymous poster hash: 4c910...a6a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #17 Skrevet 26. oktober 2013 OBS! OBS! Er en hacker - ikke bytt bilde, da gir du bort passordet ditt! Anonymous poster hash: abed5...cd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå