Gjest Kira Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg er skikkelig klumsete, klarer alltid å sparke borti ting. På ettermiddagen i dag sparket jeg hardt inn i bordet (ikke med vilje selvsagt), og tåen er fortsatt kjempe vond. Den er knall rød, dobbel str og det kjennes ut som om man stikker nåler inn i den hver gang jeg rører på beinet. Er det noe jeg burde gjøre med det eller går det seg bare til etter en stund?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg brakk lilletåa en gang, dro på legevakten og fikk beskjed om at det ikke var tvil om at den var brekt men siden den pekte i riktig retning gjorde de ingenting med det... De sa jeg skulle spise paracet (man skal ikke ta ibux ved brudd), kunne tape den sammen med nabotåen om jeg ville og ellers bare vente på at det ble bedre. De spådde at dag 2 og 3 ble vondest, også ville det gradvis ble bedre ettersom det grodde, de fikk helt rett. Anonymous poster hash: dde31...7e7
Edie Britt Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Nei, man pleier ikke gjøre noe med det, dessverre Du må bare prøve å belaste den minst mulig så ordner det seg av seg selv.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Det kommer an på hvilken tå det er. Naboen hadde gipsa tå da hun brakk sin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå