Gå til innhold

HVorfor har så mange sjiraffer som profilbilde på FB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 67f94...61e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte om det samme i et annet innlegg :) Det er vist en gåte, og hvis man svarer feil skal man ha bilde av en sjiraff i tre dager.....

Skrevet

Jeg har endret mitt profilbilde til en giraff. Jeg prøvde å svare på en gåte, og fikk det galt. Prøv den store giraffutfordringen! Avtalen er jeg gir deg en gåte. Får du det riktig du får beholde ditt profilbilde. Får du det galt må du forandre ditt profilbilde til en giraff for de neste tre dagene. MELDING SENDES MEG I INNBOKSEN, SÅ SIER JEG OM DET ER RETT ELLER IKKE.Her er gåten: 03:00, det ringer på døren og du våkner. Uventede gjester og det er foreldrene dine, de er der for frokost. Du har jordbærsyltetøy, honning, vin, brød og ost. Hva er det første du åpner? Husk ... meld meg bare. Hvis du får rett skal jeg skal legge inn navnet ditt her. Hvis du får det galt endrer du ditt profilbilde!

Skrevet

Jeg har endret mitt profilbilde til en giraff. Jeg prøvde å svare på en gåte, og fikk det galt. Prøv den store giraffutfordringen! Avtalen er jeg gir deg en gåte. Får du det riktig du får beholde ditt profilbilde. Får du det galt må du forandre ditt profilbilde til en giraff for de neste tre dagene. MELDING SENDES MEG I INNBOKSEN, SÅ SIER JEG OM DET ER RETT ELLER IKKE.Her er gåten: 03:00, det ringer på døren og du våkner. Uventede gjester og det er foreldrene dine, de er der for frokost. Du har jordbærsyltetøy, honning, vin, brød og ost. Hva er det første du åpner? Husk ... meld meg bare. Hvis du får rett skal jeg skal legge inn navnet ditt her. Hvis du får det galt endrer du ditt profilbilde!

Døra........??

Anonymous poster hash: 3cfd1...adb

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Døra........??  Anonymous poster hash: 3cfd1...adb

Øya :)

Skrevet

Den gåten er noe helt annet enn den gåten jeg fikk lese...

15) All strøm var borte i byen og ingen av gatelysene eller lyssignalene virket. En mørk limousin kjørte ned den nyasfalterte veien uten lysene på. En ung gutt kledd i mørke klær gikk ut i veien rett foran bilføreren, men sjåføren klarte å bremse opp i tide.
Månen lyste ikke og gutten hadde ikke noen lommelykt eller annen form for lys med seg. Hvordan kunne sjåføren se gutten?

Anonymous poster hash: 0c8dd...9ed
Skrevet

Døra :)

Anonymous poster hash: 2e992...1d6

Skrevet

Øynene, du sov og våknet ;)

Anonymous poster hash: 12ea6...343

Skrevet

Den gåten er noe helt annet enn den gåten jeg fikk lese... 15) All strøm var borte i byen og ingen av gatelysene eller lyssignalene virket. En mørk limousin kjørte ned den nyasfalterte veien uten lysene på. En ung gutt kledd i mørke klær gikk ut i veien rett foran bilføreren, men sjåføren klarte å bremse opp i tide.Månen lyste ikke og gutten hadde ikke noen lommelykt eller annen form for lys med seg. Hvordan kunne sjåføren se gutten? Anonymous poster hash: 0c8dd...9ed

Det var dag!

Anonymous poster hash: 9d653...eca

Skrevet

Den gåten er noe helt annet enn den gåten jeg fikk lese...

15) All strøm var borte i byen og ingen av gatelysene eller lyssignalene virket. En mørk limousin kjørte ned den nyasfalterte veien uten lysene på. En ung gutt kledd i mørke klær gikk ut i veien rett foran bilføreren, men sjåføren klarte å bremse opp i tide.

Månen lyste ikke og gutten hadde ikke noen lommelykt eller annen form for lys med seg. Hvordan kunne sjåføren se gutten?

Anonymous poster hash: 0c8dd...9ed

Det er på dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...