Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg har en sønn på 5 år som ville fortelle meg en hemmelighet i kveld når han ikke fikk sove. Var mye om og men og han ville ikke fortelle fordi han ble flau. Men det ble til at han fortalte deler av den. Han tenkte mye på en jente i barnehagen og ville gjerne være kjæresten hennes. Men han turde ikke fortelle hvilke tanker han hadde om henne. Var for flaut. Men han sa han kanskje skulle fortelle meg i morgen. For han ville veldig gjerne fortelle. Han ville ikke at jeg skulle fortelle noen andre det. Ikke pappa heller. Jeg har litt lyst å fortelle pappan hans det sånn at han vet hva som skjer. Men føler jeg ikke kan gjøre det da jeg sa jeg ikke skulle fortelle noen. Hvordan gjør dere det i sånne situasjoner? Nå har jeg jo fortalt dette til mange her, men er jo anonym så dette går jo ikke utover gutten min. Anonymous poster hash: 92d3c...354
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Så lenge dette er en uksyldig hemmelighet så burde du være lojal mot barnet ditt og du burde ikke si noe til far. Hadde hemmeligheten vært stor og stygg så ville jeg fortalt det, men da ville jeg også sagt til barnet "dette må jeg fortelle pappa slik at vi sammen kan hjelpe deg". Anonymous poster hash: 608fa...15d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Syns du skal holde dette for deg selv, for å vise han at du er lojal.. Kanskje han vil dele hemmligheten med pappaen selv. Som hun over skriver, så er dette en uskyldig hemmelighet, hadde den vært stor og stygg så måtte du nesten sagt det til han, at du ville ta det videre. Anonymous poster hash: a0b8a...bec
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Så lenge dette er en uksyldig hemmelighet så burde du være lojal mot barnet ditt og du burde ikke si noe til far. Hadde hemmeligheten vært stor og stygg så ville jeg fortalt det, men da ville jeg også sagt til barnet "dette må jeg fortelle pappa slik at vi sammen kan hjelpe deg". Anonymous poster hash: 608fa...15d Er litt sånn jeg tenker også. Men føler på en måte at pappa også trenger å høre hva som opptar gutten hans disse dagene. Jeg ble faktisk litt paff da han fortalte det. Hadde ingen anelse at han var kommet dit hen at han tenkte på jenter og ble flau over det. HI Anonymous poster hash: 92d3c...354
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg husker min "forelskelse" som 4-5-åring. Fortalte det ikke til noen, var for flaut. Hvis sønnen din har delt dette med deg ville jeg aldri fortalt det videre, da vil han kanskje ikke deles slike ting til deg mer. Anonymous poster hash: fc8c2...c82
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Takk for svar Blir vel til at jeg ikke sier noe. Kanskje han sier det selv en dag. HI Anonymous poster hash: 92d3c...354
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Så lenge det er e uskyldig hemmelighet så synes jeg ikke du skal fortelle det til pappen hans. Kanskje han synes det er fint å ha en hemmelighet bare sammen med mamma? Og hvis du forteller det til pappaen hans og gutten får vite det så er det ikke sikkert han vil dele hemmeligheter med deg mer fordi du lovte å ikke si noe. Og en annen gang kan det være en langt mer alvorlig hemmelighet som du kanskje ser deg nødt til å måtte dele med pappaen. Anonymous poster hash: 1c61b...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå