wilmus Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Frøkna bikka 2 år i september, og språket har endelig skutt fart. MEN hun gjentar seg selv så mye at jeg blir sprøøø! Dette gjelder spessielt når det er noe hun vil ha, eller noe hun vil eller ikke vil. Eks: Mor: Nå skal vi gå ut i gangen og kle på. Mini: Ikke dressen! Mor: Nei, vi kan ta på jakke i dag. Mini: Ikke ha på dressen! Mor:Nei, ikke dressen. Greit. Men da må vi ha på jakke. Mini: Ikke dressen. Osv 150 ganger til, selv om vi for lengst har tatt på jakka og gått ut. Eks 2: MIni: mere rosin? Mor: nei nå har du fått nok. Mini: mere rosin? Mor: Nei, ikke mer. Mini: mer rosin? Mor: NEI, sa mamma Mini: mer rosin? *Mor prøver å ignorere* Mini: mer rosin? mer rosin? mer rosin? mer rosin? mer rosin? Argh, jeg blir skikkelig sliten av dette, er det vanlig egentlig??
*Miss Marple* Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Å, så veldig vanlig Hold ut, plutselig er det over.
petite fleur Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Ha ha ha Ja, det er helt normalt - og det tar tid før det gir seg også Min på drøyt 3 år gjentar seg selv i det uendelige, bare med lengre setninger.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Min er fire og holder ennå på, lykke til Blir rett ut gal til tider! Anonymous poster hash: 7462e...d4b
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Er slik av og til her også, hehe... Min er 2.1/2 år! Anonymous poster hash: 30846...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå