Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Er det mulig! At det skal skje meg liksom! Jeg syntes selv jeg var forsiktig,men.... Jeg bestille noe på nettet med sånn "dersom du ikke avbestiller innen 14 dager så binder du deg......." jeg har hørt mye om produktet så jeg ville prøve det og bestillte det, men jeg fikk det ikke. Nå har jeg blitt trukket for den neste sendingen..... hva gjør jeg nå? Jeg har betalt alt med mastercard da. Har også sendt mail til de som har trukket meg for pengene. De virker seriøse og er ikke på noen liste over svindlere... men der jeg bestilte det fra, det virker farlig (sånn i etterpåklokskapens navn) Så hva gjør jeg nå for å stanse alt slik at jeg ikke blir trukket hver måned? Anonymous poster hash: 91e7b...51c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Be de stoppe abonnementet og si du ikke fikk varene dine, send tilbake det du har fått og få tilbake pengene. Er 14 dagers returrett vel? Hadde samme problemet selv her i august/september, mannen bestilte noe og ble trukket over 5000,- på 2 uker og jeg tok opp kampen og skrev tilbake til de, fikk heldigvis refundert alt.. Anonymous poster hash: 9b42c...4e8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Hvor har du bestilt? Anonymous poster hash: 7030b...cb8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Sperr kortet. Det er det enkleste og tryggeste. Du vil da få nytt kortnummer på det nye kortet og de vil bare få avvist når de prøver å trekke deg mer (som de sannsynligvis gjør). Anonymous poster hash: e18ce...627
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Ring kortsselskapet ditt og forklar saken. De ordner en sperre mot kun dette trekket . Anonymous poster hash: 615fd...455
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Sperr kortet. Det er det enkleste og tryggeste. Du vil da få nytt kortnummer på det nye kortet og de vil bare få avvist når de prøver å trekke deg mer (som de sannsynligvis gjør). Anonymous poster hash: e18ce...627 Det har ikke effekt. Mitt kort ble stjålet, og da det ble brukt daglig i parkeringshus ble bare mitt NYE kort med nytt kortnummer belastet av kortutsteder- selv om kortet som ble brukt sto som sperret av meg for over ett år siden...! Rimelig frekt. De fikk ordnet det etter lang tid med mye styr. Når det er månedlig avtaletrekk/ abonnement, og ikke selve kortet som er brukt, så skal det gå fint å bare gi kortutsteder beskjed om at dette trekket til et bestemt kontonummer ikke skal kunne foretas. Anonymous poster hash: 615fd...455
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Og opplys om at det er svindel. Anonymous poster hash: 615fd...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå