Gå til innhold

Kan dere anbefale meg en fastlege i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære ladies, da har jeg fått nok av tullete fastlegen min. (Se mtt siste innlegg) I denne forbindelse lurer jeg på om noen kan anbefale meg en fastlege i Trondheim som har forståelse på en sliten ivf pasient. Fordi nå det er første prioritet i livet mitt. Jeg hater å klage og ser på meg selv som en sterk person men nå orker jeg ikke å kjempe med egen fastlege i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg leste innlegget ditt og ble rimelig frustrert på dine vegne... For noe tullball! Jeg skjønner hvem fastlegen er (ift det du skrev med antall barn, hun har vært litt i Adressa...)

Huff og huff.

Jeg har fått sykemelding av min fastlege når jeg har bedt om det (uansett årsak ), men han kjenner meg godt siden jeg har vært pasient hos han siden i 1997.

Han snakker mye selv, av og til kommer jeg nesten ikke til ordet. Men de gangene det virkelig har vært alvorlig så har han lent seg tilbake i stolen og lyttet.

Han er jovial og triveø

Skrevet

Den ble sendt for tidlig!

Jovial og trivelig , skulle det stå.

Jeg tror riktignok at han har full liste, men det kan du sjekke. Du kan sende meg ei melding i innboksen dersom du vil ha navnet.

Skrevet

Hvordan går det med deg Begemotik ? :-)

Skrevet

Jeg fortsatt søker etter en fastlege. Nå står det mellom 2- ei dame på 39 år og en fyr på ca samme alder. Damen har 4 ledige plasser, fyren har 37 ledige plasser. Begge har fått ok vurderinger på legelisten.no men som det vises seg betyr det ikke så mye. Men antall ledige plasser da?? Betyr det at fyren er ikke så flink og mange er ikke fornøyde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...