Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Skulle ikke tro det var mulig. Det kommer minst 200 strå hver gang jeg drar gjennom håret, det bare faller av! Skulle teste på hårene der nede, og det går faktisk ann å dra av de og! Fødte for 4 mnd siden...tips? Råd? Det er hår overalt!! Anonymous poster hash: e047c...64b
Elsker livet Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Mitt eneste tips er å innfinne seg med situasjonen og se frem til håret har vokst ut igjen. Ellers hjelper det å støvsuge innimellom, da er det ikke fullt så mange av de som blafrer opp fra sofaer og gulver når en beveger seg.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Mitt eneste tips er å innfinne seg med situasjonen og se frem til håret har vokst ut igjen. Ellers hjelper det å støvsuge innimellom, da er det ikke fullt så mange av de som blafrer opp fra sofaer og gulver når en beveger seg. He he.. ja jeg støvsuger hver eneste dag. Men når mini skal ha mat får han jo hår over hele seg, selv med håret opp. Han får det innimellom fingrene og de er ikke alltid lett å få fra hverandre ;-) når går det over da?? Anonymous poster hash: e047c...64b
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Det gir seg normalt sett innen 6 mnd etter fødsel. Men da er egentlig ikke problemet borte... Da vokser hårene ut igjen og man har mye hår som er mye kortere enn det andre. Ser forferdelig ut! Anonymous poster hash: b1dcf...d99
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Det gir seg normalt sett innen 6 mnd etter fødsel. Men da er egentlig ikke problemet borte... Da vokser hårene ut igjen og man har mye hår som er mye kortere enn det andre. Ser forferdelig ut! Anonymous poster hash: b1dcf...d99 Jeg har heldigvis langt, tykt hår. ..var ikke så ille de to andre gangene :/ Anonymous poster hash: e047c...64b
Subwoofer Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg røyter og mye, ett år etter fødsel -.-
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Du har min dypeste medfølelse, jeg røytet 7-8 mnd i strekk, mistet vanvittig med hår. Var redd jeg skulle bli skallet, men det roet seg heldigvis til slutt. Lite å gjøre med, når det er hormonelt betinget. Anonymous poster hash: 75bb8...787
Aliniane Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Hos meg startet det 3 mnd etter fødsel og varte ca 4 mnd. Så helt rar ut da det vokste ut igjen, men det har gått seg til
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg har alltid røytet masse etter hver fødsel, så da jeg begynte å røyte etter sistemann tenkte jeg ikke så mye over det. Håret har alltid kommet fort tilbake igjen. Nå 3 år etter detter fortsatt håret av i rekordfart. Viser seg at jeg har Alopecia Heldigvis hadde jeg masse hår, men det merkes at over halve manken er borte. Så bare hold litt øye med det? Unner ingen å gå igjennom det jeg går igjennom Anonymous poster hash: 3ccdf...16b
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg fødte for 4 mnd siden, og har vel røytet en mnd nå. Helt SYKT! Kan ikke skjønne at jeg har hår igjen på hodet! Håper det gir seg snart! Anonymous poster hash: 81070...7b8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 6 mnd siden fødsel og NÅ vokser det ut igjen som ugress her. Begynte å falle av rett etter fødsel, og det har vært så ille at jeg så rett inn på hodebunnen flere steder. Men kommer som sagt for fullt nå, ser passe teit ut med masse korte utvekster over alt - meget kortklipt i luggen for å si det sånn... Anonymous poster hash: b8dcf...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå