Gå til innhold

Lappe parkdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes lappesaker til uteklær gjør det ikke?

4-åringen kom hjem fra barnehagen med en liten rift i parkdressen i dag, og jeg gidder ikke kjøpe ny nå rett før vinterdressen skal i bruk så jeg tenkte jeg skulle lappe den...

Hvor må jeg for å finne lappesaker til dressen, er det sportsbutikken eller?

Anonymous poster hash: 22989...2e2
Skrevet

Lurer jeg også på faktisk da det hadde blitt en rift i HH dressen til mellomste jenta =)

Skrevet

Jeg har god erfaring med den det er linket til hos gmax. Har lappet regntøy med det og det har ikke blitt vått gjennom og selv om det står at den ikke tåler å bli vasket i vaskemaskin, så har de tålt et par vasker der før de har falt av. Vet ikke om det er samme variant som den fra xxl, men jeg har prøvd en gjennomsiktig på en parkdress og det fungerte ikke bra, den klarte seg ikke gjennom en dag i barnehagen uavhengig av vær (prøvde flere ganger).

Anonymous poster hash: 4e578...85d
Skrevet

Her klarte mellomste å slite hull på ene kneet på parkdressen sin, jeg vasket dressen og satte på en nylonlapp, funker som fy :) Satte på begge knærne da jeg måtte ha symetri ;) Nylonlapper får du kjøpt på bl.a Panduro, Ica Maxi, fleste sportsbutikker, Jysk og enkelte tekstilbutikker :)

Skrevet

Hvis det er parkeres fra HH ville jeg sjekket om rifta er i sømmen, det er en svakhet med dressene de aldri får rettet opp.. Både jeg og min bror fikk HH dresser til barna på reklamasjon pga dette. :)

Anonymous poster hash: b14da...e41

Skrevet

Hvis det er parkeres fra HH ville jeg sjekket om rifta er i sømmen, det er en svakhet med dressene de aldri får rettet opp.. Både jeg og min bror fikk HH dresser til barna på reklamasjon pga dette. :)

ja det er i sømmen på foten. Flere små hull nedover. Men dressen er kjøpt i fjor på obs og jeg har ikke kvitteringen, kan jeg klage på den da da?

Skrevet

Jeg ville prøvd, det var obs vi også kjøpte den på, var vist et velkjent fenomen. Vi klaget samme sesong som kjøpet, m med en dress til 800 er det jo verdt et forsøk.

Skrevet

Mulig d blir verre uten kvittering da..

Skrevet

Jeg kjøper lappesett på gsport, koster ca 150kr og da følger det med lapper i forskjellig str.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...