Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Som ble hentet fra romleieren fordi hun skilte seg utseendemessig tydelig ut fra resten av familien hun bodde hos. Nå har de funnet den biologiske moren (sannsynligvis), men hun skiller seg jo like mye fra henne. Hvor har denne jente fått sitt lyse utseende fra? Anonymous poster hash: b4f9d...fff
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Har sett bilde av en annen jente på armen til moren og hun skiller seg like mye ut. men dennejenta ligner faktisk litt på "Maria" Anonymous poster hash: 7f9ae...d25
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Albinisme. Anonymous poster hash: 6637f...c43
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 på det ene bilder ser det ut som hun har mørke hårtupper, på andre er hun lys helt ned. Kanskje de har bleiket håret hennes? Det er ikke bare det at hun er lys, men ansiktstrekkene ligner ikke, hun ser norsk/svensk/finsk ut. Anonymous poster hash: b4f9d...fff
*Miss Marple* Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Du vet at det må to til for å lage et barn?
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 på det ene bilder ser det ut som hun har mørke hårtupper, på andre er hun lys helt ned. Kanskje de har bleiket håret hennes? Det er ikke bare det at hun er lys, men ansiktstrekkene ligner ikke, hun ser norsk/svensk/finsk ut. Anonymous poster hash: b4f9d...fff Hun ser IKKE nordisk ut.. Hun ser Bulgarsk ut faktisk.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 De fleste bulgerer er ikke lyse og blåøyde nei, men sikkert noen som er det. Ja, jeg er klar over at det trengs to for å lage et barn og muligens er den biologiske faren veldig lys. Men jeg vet også at om den ene forelderen er så mørk som den påståtte moren er så er det nærmest et mirakel om barnet blir så lyst i både hud, hår og øyne som denne jente. Anonymous poster hash: b4f9d...fff
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 De har funnet de biologiske foreldrene, og det var sant som paret de fant henne hos sa; foreldrene er omstreifere fra bulgaria og de ga henne bort til paret. De biologiske foreldrene har ti barn og 5 av de er lyshårede som "Maria". Anonymous poster hash: 7f9ae...d25
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 De fleste bulgerer er ikke lyse og blåøyde nei, men sikkert noen som er det. Ja, jeg er klar over at det trengs to for å lage et barn og muligens er den biologiske faren veldig lys. Men jeg vet også at om den ene forelderen er så mørk som den påståtte moren er så er det nærmest et mirakel om barnet blir så lyst i både hud, hår og øyne som denne jente. Anonymous poster hash: b4f9d...fff Ho har ALBINISME! Far hennar er faktisk ikkje avbilde, så ein veit ikkje korleis han ser ut. Det som skiljer henne frå romfolk utanom fargane er augeformen, ein augeform du kan sjå at lillesøstra hennar og har. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2474887/Is-Marias-REAL-family-Bulgarian-mother-quizzed-police-birth-records-suggest-gave-away-baby-Greece.html Anonymous poster hash: 6637f...c43
Ooops I did it AGAIN Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Et av de yngre barna var jo helt lik Maria. Helt utrolig like
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 på det ene bilder ser det ut som hun har mørke hårtupper, på andre er hun lys helt ned. Kanskje de har bleiket håret hennes? Det er ikke bare det at hun er lys, men ansiktstrekkene ligner ikke, hun ser norsk/svensk/finsk ut. Anonymous poster hash: b4f9d...fff Håret hennar er ikkje bleika. Ho har berre ikkej mista babyhåret som hadde ein annan farge. I videoen der ho er to år har ho mørkare hår. Dette er eit resultat av fattigdom, noko som nok har vore skjebna til mange rombarn før henne. Anonymous poster hash: 6637f...c43
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 De fleste bulgerer er ikke lyse og blåøyde nei, men sikkert noen som er det. Ja, jeg er klar over at det trengs to for å lage et barn og muligens er den biologiske faren veldig lys. Men jeg vet også at om den ene forelderen er så mørk som den påståtte moren er så er det nærmest et mirakel om barnet blir så lyst i både hud, hår og øyne som denne jente. Anonymous poster hash: b4f9d...fff Mirakel? Min eks, er 50% Bulgarsk. Han er HEEELT blond med blå øyne. Alle på far-siden (bulgariasiden) er mørke. Fetteren hans, som er fetter på både mor og far,siden, er derimot helt mørk.. Og vår datter, er like lys som sin far.. og jeg, er også helt mørk. Rart at både han og vår datter er så lyse som de er, men noe mirakel vil jeg ikke kalle det
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #13 Skrevet 25. oktober 2013 De fleste bulgerer er ikke lyse og blåøyde nei, men sikkert noen som er det. Ja, jeg er klar over at det trengs to for å lage et barn og muligens er den biologiske faren veldig lys. Men jeg vet også at om den ene forelderen er så mørk som den påståtte moren er så er det nærmest et mirakel om barnet blir så lyst i både hud, hår og øyne som denne jente. Anonymous poster hash: b4f9d...fff Ho har ALBINISME! Far hennar er faktisk ikkje avbilde, så ein veit ikkje korleis han ser ut. Det som skiljer henne frå romfolk utanom fargane er augeformen, ein augeform du kan sjå at lillesøstra hennar og har. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2474887/Is-Marias-REAL-family-Bulgarian-mother-quizzed-police-birth-records-suggest-gave-away-baby-Greece.html Anonymous poster hash: 6637f...c43 Uff, får helt vondt av å se fattigdommen ! Anonymous poster hash: 31438...f97
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 #14 Skrevet 25. oktober 2013 De fleste bulgerer er ikke lyse og blåøyde nei, men sikkert noen som er det. Ja, jeg er klar over at det trengs to for å lage et barn og muligens er den biologiske faren veldig lys. Men jeg vet også at om den ene forelderen er så mørk som den påståtte moren er så er det nærmest et mirakel om barnet blir så lyst i både hud, hår og øyne som denne jente. Anonymous poster hash: b4f9d...fff Ho har ALBINISME! Far hennar er faktisk ikkje avbilde, så ein veit ikkje korleis han ser ut. Det som skiljer henne frå romfolk utanom fargane er augeformen, ein augeform du kan sjå at lillesøstra hennar og har. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2474887/Is-Marias-REAL-family-Bulgarian-mother-quizzed-police-birth-records-suggest-gave-away-baby-Greece.html Anonymous poster hash: 6637f...c43 Uff, får helt vondt av å se fattigdommen ! Anonymous poster hash: 31438...f97 Og alikevel popper de ut unger.. Noen burde bli satt på tvangsprevensjon
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #15 Skrevet 25. oktober 2013 Som jeg hadde håpet hennes ekte foreldre var gode, fine folk. Isteden var det det verst tenkelige. En mor har solgt henne, og som kun vil ha henne tilbake fordi hun mest sannsynlig tenker at hun nå vil tjene penger på henne på en eller annen måte siden hun har vært i alle verdens aviser. Stakkars lille Maria. Verden kan være så urettferdig. Anonymous poster hash: 34cff...701
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #16 Skrevet 25. oktober 2013 De fleste bulgerer er ikke lyse og blåøyde nei, men sikkert noen som er det. Ja, jeg er klar over at det trengs to for å lage et barn og muligens er den biologiske faren veldig lys. Men jeg vet også at om den ene forelderen er så mørk som den påståtte moren er så er det nærmest et mirakel om barnet blir så lyst i både hud, hår og øyne som denne jente. Anonymous poster hash: b4f9d...fff Ho har ALBINISME! Far hennar er faktisk ikkje avbilde, så ein veit ikkje korleis han ser ut. Det som skiljer henne frå romfolk utanom fargane er augeformen, ein augeform du kan sjå at lillesøstra hennar og har. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2474887/Is-Marias-REAL-family-Bulgarian-mother-quizzed-police-birth-records-suggest-gave-away-baby-Greece.html Anonymous poster hash: 6637f...c43 Uff, får helt vondt av å se fattigdommen ! Anonymous poster hash: 31438...f97 Og alikevel popper de ut unger.. Noen burde bli satt på tvangsprevensjon Du er faan ikke sann! Anonymous poster hash: c02a8...9c3
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #17 Skrevet 25. oktober 2013 Som jeg hadde håpet hennes ekte foreldre var gode, fine folk. Isteden var det det verst tenkelige. En mor har solgt henne, og som kun vil ha henne tilbake fordi hun mest sannsynlig tenker at hun nå vil tjene penger på henne på en eller annen måte siden hun har vært i alle verdens aviser. Stakkars lille Maria. Verden kan være så urettferdig. Anonymous poster hash: 34cff...701 Heilt seriøst, dette er skikkelig fattige folk og ei skjebne som gjeld tusenvis av barn her i verda. Det er ikkje bekrefta at ho er solgt, det er heller ikkje usansynleg at det ikkje har vært mogleg for mora å hente henne att. Det er sinnsjukt lett å sitte i verdas rikaste land og dømme folk med 10 barn, lite mat og få moglegheiter til å betre eigen situasjon. Romleiren hadde høgare standard enn huset til Maria si mor. Anonymous poster hash: 6637f...c43
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #18 Skrevet 25. oktober 2013 Som jeg hadde håpet hennes ekte foreldre var gode, fine folk. Isteden var det det verst tenkelige. En mor har solgt henne, og som kun vil ha henne tilbake fordi hun mest sannsynlig tenker at hun nå vil tjene penger på henne på en eller annen måte siden hun har vært i alle verdens aviser. Stakkars lille Maria. Verden kan være så urettferdig. Anonymous poster hash: 34cff...701 Men de har vel et eksisterende barnevern i Hellas og Bulgaria også? Anonymous poster hash: 093c8...979
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 #19 Skrevet 25. oktober 2013 De fleste bulgerer er ikke lyse og blåøyde nei, men sikkert noen som er det. Ja, jeg er klar over at det trengs to for å lage et barn og muligens er den biologiske faren veldig lys. Men jeg vet også at om den ene forelderen er så mørk som den påståtte moren er så er det nærmest et mirakel om barnet blir så lyst i både hud, hår og øyne som denne jente. Anonymous poster hash: b4f9d...fff Ho har ALBINISME!Far hennar er faktisk ikkje avbilde, så ein veit ikkje korleis han ser ut. Det som skiljer henne frå romfolk utanom fargane er augeformen, ein augeform du kan sjå at lillesøstra hennar og har. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2474887/Is-Marias-REAL-family-Bulgarian-mother-quizzed-police-birth-records-suggest-gave-away-baby-Greece.html Anonymous poster hash: 6637f...c43 Uff, får helt vondt av å se fattigdommen ! Anonymous poster hash: 31438...f97 Og alikevel popper de ut unger.. Noen burde bli satt på tvangsprevensjon Du er faan ikke sann! Anonymous poster hash: c02a8...9c3 Du mener det er helt greit og få 11 (!!!!) barn, og selge dem?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #20 Skrevet 25. oktober 2013 Som jeg hadde håpet hennes ekte foreldre var gode, fine folk. Isteden var det det verst tenkelige. En mor har solgt henne, og som kun vil ha henne tilbake fordi hun mest sannsynlig tenker at hun nå vil tjene penger på henne på en eller annen måte siden hun har vært i alle verdens aviser. Stakkars lille Maria. Verden kan være så urettferdig. Anonymous poster hash: 34cff...701 Men de har vel et eksisterende barnevern i Hellas og Bulgaria også? Anonymous poster hash: 093c8...979 Bulgaria i alle fall er EKSTREMT korrupt.. Anonymous poster hash: c732d...d65
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #21 Skrevet 25. oktober 2013 Hvis de i praksis skal ta de fleste barna fra romleirer og omplassere dem til "passende", rike familier, blir det det samme som ble gjort mot sigøynerne her i landet. Det er jo ikke populært i dag at man tok mange barn fra foreldrene, kun fordi de var sigøynere, og ikke bofaste. Flere sigøynerforeldre begikk selvmord pga dette. Anonymous poster hash: 28705...e7c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #22 Skrevet 25. oktober 2013 De fleste bulgerer er ikke lyse og blåøyde nei, men sikkert noen som er det. Ja, jeg er klar over at det trengs to for å lage et barn og muligens er den biologiske faren veldig lys. Men jeg vet også at om den ene forelderen er så mørk som den påståtte moren er så er det nærmest et mirakel om barnet blir så lyst i både hud, hår og øyne som denne jente. Anonymous poster hash: b4f9d...fff Ho har ALBINISME!Far hennar er faktisk ikkje avbilde, så ein veit ikkje korleis han ser ut. Det som skiljer henne frå romfolk utanom fargane er augeformen, ein augeform du kan sjå at lillesøstra hennar og har. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2474887/Is-Marias-REAL-family-Bulgarian-mother-quizzed-police-birth-records-suggest-gave-away-baby-Greece.html Anonymous poster hash: 6637f...c43 Uff, får helt vondt av å se fattigdommen ! Anonymous poster hash: 31438...f97 Og alikevel popper de ut unger.. Noen burde bli satt på tvangsprevensjon Du er faan ikke sann! Anonymous poster hash: c02a8...9c3 Du mener det er helt greit og få 11 (!!!!) barn, og selge dem? Det står då ingen stadar at ho har "solgt" andre barn enn Maria? Det er heller ikkje bekrefta at Maria blei solgt, det er basert på rykter frå diverse naboar. Det er på ingen måte sikkert at ho ville la Maria bli igjen i Hellas. Ho hadde fleire andre barn å fø på etc. Anonymous poster hash: 6637f...c43
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 #23 Skrevet 25. oktober 2013 De fleste bulgerer er ikke lyse og blåøyde nei, men sikkert noen som er det. Ja, jeg er klar over at det trengs to for å lage et barn og muligens er den biologiske faren veldig lys. Men jeg vet også at om den ene forelderen er så mørk som den påståtte moren er så er det nærmest et mirakel om barnet blir så lyst i både hud, hår og øyne som denne jente. Anonymous poster hash: b4f9d...fff Ho har ALBINISME!Far hennar er faktisk ikkje avbilde, så ein veit ikkje korleis han ser ut. Det som skiljer henne frå romfolk utanom fargane er augeformen, ein augeform du kan sjå at lillesøstra hennar og har. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2474887/Is-Marias-REAL-family-Bulgarian-mother-quizzed-police-birth-records-suggest-gave-away-baby-Greece.html Anonymous poster hash: 6637f...c43 Uff, får helt vondt av å se fattigdommen ! Anonymous poster hash: 31438...f97 Og alikevel popper de ut unger.. Noen burde bli satt på tvangsprevensjon Du er faan ikke sann! Anonymous poster hash: c02a8...9c3 Du mener det er helt greit og få 11 (!!!!) barn, og selge dem? Det står då ingen stadar at ho har "solgt" andre barn enn Maria? Det er heller ikkje bekrefta at Maria blei solgt, det er basert på rykter frå diverse naboar. Det er på ingen måte sikkert at ho ville la Maria bli igjen i Hellas. Ho hadde fleire andre barn å fø på etc. Anonymous poster hash: 6637f...c43 jaja. Jeg syntes nå uansett det er ganske (veldig) feil å få 11 barn når du lever slik.
Tabitha Skrevet 25. oktober 2013 #24 Skrevet 25. oktober 2013 "jaja. Jeg syntes nå uansett det er ganske (veldig) feil å få 11 barn når du lever slik." Men det er ikke sikkert hun har noe valg?? Våre oldemødre var i den samme situasjonen, de kunne ikke velge hvor mange barn de skulle ha. Det er først i moderne samfunn man kan det, og det virker ikke som denne mora lever i noe moderne samfunn. Og uansett er det flere her inne som er positive til å være surrogatmødre "og bære fram et etterlengtet barn for en stakkars barnløs kvinne", når de blir spurt om det. Ikke snakk om salg da, nei.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #25 Skrevet 25. oktober 2013 Stakkars jente. Det gjør vondt i mammahjertet når jeg jeg ser bilder av henne.. At hennes biologiske mor elsker henne er det ingen tvil om, men det er veldig trist å se omgivelsene hun kommer til å vokse opp i. Får håpe noe godt kommer ut av all oppmerksomheten for denne familien. Anonymous poster hash: 4058f...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå