Gå til innhold

Menn er utro, fordi de vet at de blir tilgitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferdig snakka! 

Anonymous poster hash: 4594e...fbc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel. Jeg har tilgitt min mann, men jeg har to valg: være såret i noen måneder, kjempe for min lille familie og beholde den eller forbli alene resten av livet, uten familie, venner eller nettverk og sitte alene hver kveld 365 dager i året, miste mannen jeg elsker, all min omgangskrets og gjøre barnet til skilsmissebarn. Valget for MIN del var enkelt.

Anonymous poster hash: 3afc7...36b
Skrevet

Oi, snakk om å dra alle mannfolk over en kam.

Anonymous poster hash: c2c9b...330

Skrevet

Da ble nok min ex overasket da jeg ikke tilga. Kunne ikke falt meg inn å bli noens dørmatte.

Anonymous poster hash: 73f5a...708
Skrevet

Ferdig snakka!  Anonymous poster hash: 4594e...fbc

Har blitt tilgitt og korfor ikkje prøve igjen.

Anonymous poster hash: 56eaa...e88

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Da ble nok min ex overasket da jeg ikke tilga. Kunne ikke falt meg inn å bli noens dørmatte.

Så du mener at om en mann gjør et feiltrinn, så blir du da automatisk hans dørmatte for å tilgi han denne feilen ?

Skrevet

Menn er utro fordi de har dårlig moral, dårlig selvbilde, er i et dårlig forhold eller i en annen tilstand som innebærer noe dårlig.

Skrevet

Så du mener at om en mann gjør et feiltrinn, så blir du da automatisk hans dørmatte for å tilgi han denne feilen ?

Å glemme å hente ungen i bhg er ett feiltrinn. Utroskap er i mine øyne så grovt ett svik at det er utilgivelig.

Skrevet

Ferdig snakka! Anonymous poster hash: 4594e...fbc

Du e avslørt! Busted så det holde, din utro løgner!

Anonymous poster hash: db2b2...ffd

Skrevet

Javel. Jeg har tilgitt min mann, men jeg har to valg: være såret i noen måneder, kjempe for min lille familie og beholde den eller forbli alene resten av livet, uten familie, venner eller nettverk og sitte alene hver kveld 365 dager i året, miste mannen jeg elsker, all min omgangskrets og gjøre barnet til skilsmissebarn. Valget for MIN del var enkelt.

Dette er IKKE frekt ment, kun en tanke, men om dette er synet du har på livet uten han så er det kanskje ikke så rart han var utro? Han vet du ikke vil forlate ham og at han kan slippe unna med triks som dette.

Anonymous poster hash: 5eaaa...40d

Skrevet

Å glemme å hente ungen i bhg er ett feiltrinn. Utroskap er i mine øyne så grovt ett svik at det er utilgivelig.

100% enig!

Anonymous poster hash: fbe1e...adf

Skrevet

Det finnes mange fantastiske menn der ute. Ikke søren om jeg hadde blitt hos en mann som var utro. Kaste bort livet på en slik mann.. nei huff

Anonymous poster hash: ef8c3...e4e

Skrevet

Utroskap er ikke ett feiltrinn. Kunne aldri tilgitt det. Sånn gjør man bare ikke mot en man elsker.

Alt annet kunne jeg omtrent tilgit. Skal mye til for at jeg ikke står ved min manns side. Selv om jeg er uenig i ting han har gjort. Hadde sakt min mening men fortsatt støttet han. Med mindre han gjør noe mot barna selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 36e7f...64d

Skrevet

Jeg stiller ikke spørsmål ved valget ditt, men blir litt forundret over utsagnet ditt. Hva er det som tilsier at du ville blitt alene resten av livet? Har du ikke egen familie og egne venner? Og uten at jeg kjenner deg så er jeg ganske så sikker på at du er et godt menneske som ville fått nye venner og en ny kjæreste hvis det hadde kommet til det. Når det er sagt så er valget du tok sikkert rett for deg, og jeg håper dere har et bra familieliv og at hans svik er bearbeidet slik at det ikke kaster mørke skyer over forholdet deres.

Anonymous poster hash: 681fb...add

Skrevet

Ja du tok det enkleste valget. Å det er å bli. Det vanskelige valget er faktisk å dra. Hva gjør du hvis mannen din er utro igjen? Velger du å bli da eller å fta? Og bare så du vet det, den perfekte a4 familien kan bli oppløst uten at du har kontroll. Mannen kan velge å gå. Så da sitter du der da, alene resten av livet.....eller skjønne at livet handler om noe mer enn en mann. Vi er alle vår egen lykkes smed :)

Anonymous poster hash: ef8c3...e4e

Skrevet

Hva med kvinner som er utro da ? I 2013 så er det ikke så fryktelig flere menn enn kvinner som er utro ....

Utroskap handler om egen egoisme uavhengig om det er en mann eller kvinne som er utro.

Skrevet

Hva med kvinner som er utro da ? I 2013 så er det ikke så fryktelig flere menn enn kvinner som er utro ....

Utroskap handler om egen egoisme uavhengig om det er en mann eller kvinne som er utro.

Det er helt andre grunner til at kvinner er utro enn at menn er utro. Som regel så er det for å forbedre forholdet at kvinner er utro. Se: http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1990466.ece

Anonymous poster hash: 1712b...3fc

Skrevet

Ferdig snakka! Anonymous poster hash: 4594e...fbc

Du e avslørt! Busted så det holde, din utro løgner!

Sånn at du vett dette: eg vett ka du har gjort. Samtidig later eg så ingenting og du går rundt og tror at denne meldingen sikkert ikkje va mynta på deg likevel. Feil! Den var direkte te deg! Gled deg til overraskelsen. Då vil du forstå at du e bøsta! Farvel!

(Hilsen meg som e drittlei av løgnene og utroskapen din)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...