Gå til innhold

Ville du vist om din mann var utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bestemor opplevde at bestefaren min plutselig flyttet til sin elskerinne, hun hadde ikke mistenkt noe. (Dette skjedde på en tid hvor skilsmisse ikke var vanlig).

En gang sa hun til meg at det verste var at hele bygda visste bortsett fra henne. Og det skjønner jeg, da det var bygdefolket hun skulle forholde seg videre til. Bestefaren min forsvant helt ut av hennes og barnas liv.

Anonymous poster hash: e2457...d62

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville ønsket å vite.

Endret av Odine!
Skrevet

Jeg ville også ha visst.. Det skjedde meg, en nær venninne fortalte meg det.. Han hadde rotet med hennes eks-stedatter, noe de ikke visste da det skjedde. Fikk vite det straks min venninne hørte det, ett år etter. Hele verden raste sammen, men det hadde vært tusen ganger verre om jeg senere hadde fått vite at venninnen min visste og ikke hadde sagt noe.

Anonymous poster hash: a6a7c...9f6

Skrevet

Jeg vet om en som bedrar kona si. Sammen har de en baby på bare 4 (5) mnd. Jeg har så behov for å opplyse dama om hva hennes perfekte og ordentlige mann holder på med, melder er jo ikke min sak. Klør i fingrene.. Utroskap er det verste jeg vet om og jeg synes så synd på kona!!! Kan noen fortelle meg at dette absolutt ikke etnisk og at jeg må holde meg unna?

Anonymous poster hash: 13452...fe1

Venninna til min manns elskerinne opplyste meg om det. Hovedsakelig for å få meg til å dumpe ham siden det er en hel kjerringgjeng som prøver å ødelegge mellom oss to. Likevel satt jeg pris på det. Har blitt bedratt i samtlige av mine forhold, og ville ha det på det rene denne gangen (mannen nektet før jeg sa at jeg VET hva han har gjort) for å kunne gå videre og legge det bak meg. Jeg tilga mannen og vi jobbet hardt med forholdet i ettertid, og det ga svært gode resultater. Elskerinna har nå skjønt at hun har tapt kampen og lot mannen endelig være i fred fra sine tilnærmelser, han måtte si fra flere ganger at han ikke ønsket å ha noe med henne å gjøre før hun ga seg.

Denne venninna til "den andre damen" prøvde å få mannen til å si det selv, men han gjorde ikke det og da fortalte hun det til meg. Så ja, JEG ville ha visst. I vårt tilfelle var det også følelser inne i bildet mellom mannen og elskerinna slik at jeg ved å finne ut av det krevde at han valgte enten meg eller henne. Hadde jeg ikke fått vite om det og vi ikke pratet ut så hadde vi fortsatt hatt store problemer med kommunikasjon samtidig som "den andre" støttet, flørtet og erklært sin kjærlighet overfor mannen hele tiden slik at han kanskje valgte annerledes og vår lille familie gikk i oppløsning.

Anonymous poster hash: 86883...30d

Skrevet

Ja, selvfølgelig!! Hele premisset.for forholdet vårt hadde jo endret seg!

Anonymous poster hash: 85f9c...aa7

Skrevet

Nei, dette er ikke noe engangsopplegg. Da hadde jeg ikke sagt noe. Mannen har et forhold bak hennes rygg. Et forhold som startet når babyen var knappe en mnd gammel. Sms, tlf, sex, besøk på jobben- hele pakka. Og hun aner ikke noe.

For en jævla drittsekk. Sier det nettopp fordi jeg har opplevd nesten det samme selv (mannen sier det er engangsopplegg, mens elskerinna bedyrer at han elsker henne og de har hatt forhold). Uansett er det, hva nå hen det er, avsluttet, og da bryr det meg ikke om de har ligget sammen en eller to eller tre ganger. Si det. Siden det er nær omgangskrets og du (og sikkert flere andre) vet så er det stor sjanse for at det blir spredt på bygda. Det skjedde nemlig her, flaut å få spørsmål på butikken hvordan det går med meg etter at mannen valgte å bli forelsket i ei annen dame, FØR jeg selv visste om utroskapen hans.

Anonymous poster hash: 86883...30d

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Herregud så mange som heller vil leve et falskt liv enn å få vite sannheten! Jeg ville helt klart visst om det, uansett om det var en gang eller 150 ganger. Heller det, og så kunne ta et valg utifra informasjonen, enn å muligens bli forlatt til fordel for en annen og så finne ut at "alle" andre visste om det. Tenk så dum og sveket man føler seg da a?

Nei, jeg ville helt klart villet vite det!!

Skrevet

Ser mange heller mot å si det. Er så i tvil. Får tenke litt til. Tusen takk for svar!

Skrevet

Ser mange heller mot å si det. Er så i tvil. Får tenke litt til. Tusen takk for svar!

om det hadde vært deg HI, ville du visst det?? :)

syns du det hadde vært greit at alle hadde vist det og ikke du?

Skrevet

Jeg ville ha visst det. Opplevde at en eks var utro mot meg for flere år siden. Da var det en bekjent som fortalte meg det. En dame som jeg visste han hadde hatt et seksuelt forhold til før han møtte meg. Jeg kjente henne ikke godt men visste hvem hun var da vi hadde felles venner. Uansett hun fortalte meg at han hadde hatt sex med venninna hennes. Først trodde jeg ikke på henne, men tok det opp med han. Han nektet først men innrømte det etter at jeg serverte han detaljene jeg hadde fått. Selv om jeg ikke var spesielt fan av denne dama så satt jeg veldig pris på at hun sa det. I tillegg var det flere i gjengen vår som hadde vært tilstede på denne festen og de hadde holdt munn. Skuffende, med tanke på at fler av de som var der stod meg ganske nære. Glad jeg avsluttet forholdet og ikke fikk barn med han. I ettertid kom det frem at han hadde vært utro med flere andre også. Jeg følte meg skikkelig skitten etterpå men alle prøvene jeg tok var heldigvis negative.

Anonymous poster hash: ce96b...575

Skrevet

Ville absolutt visst dette. Syns du skal si det. Ikke kjekt å være den som blir bedratt når folk rundt vet om det. Stakkars dame..

Anonymous poster hash: 1fa3a...6bf

Skrevet

Jeg ville også heller vite det enn å leve uvitende om det. Da ville jo forholdet være basert på en løgn, og med utroskap så vil grunnmuren i forholdet være borte for min del. Også respekten.

Men jeg ville satt pris på å få vite det ansikt til ansikt. Da hadde jeg hatt muligheten til å stille spørsmål som f.eks. hvordan vet du dette, kan du være sikker osv. osv.

Forferdelig å være den som må fortelle noe slikt, men enda verre å leve på en løgn, synes jeg.

Men fy flate for en drittsekk som bedrar kona så kort tid etter barnet deres er født! :(

Anonymous poster hash: ea0be...a16
Skrevet

JA! Definitivt! Jo lenger det har pågått og jo flere som vet før meg, jo verre er det! Så si ifra!

Skrevet

Eg hadde ønska å vite det! Eg var i forhold med ein i 12!!!!år, og blei bedratt i alle åra. Og "alle" visste.

For han handla det om å få bekreftelse på at han fremdeles kunne få napp.

Eg kom meg ikkje langt i perioden etter at eg fekk vete om det. Brekte meg og kasta opp kvar gong eg bevegde meg utanfor heimen. At kjæresten min hadde svikta meg var faktisk ikkje det verste. Men Alle visste jo. Og ingen hadde fortalt meg noko. Følte meg meir svikta av andre faktisk!

Ho som fortalte meg det var ikkje nær meg, men ho sa at ho ville ha visst om det var henas kjæreste.

Takk og pris for denne jenta!!

Jenta har uansett et valg etter du har fortalt det.

Forstår ikkje forslaga der du skal la han fortelle det sjøl. Han har alt svikta henne, og fortsetter å gjere det.

Eg hadde fortalt det til henne, så får ho gjere med det som ho vil.

Anonymous poster hash: e246c...3a0

Skrevet

Hadde jeg fått vite det sist( alle andre viste om det). Hadde jeg blitt skuffet og forbannet over at ingen fortalte det tidligere og ville trolig sagt i fra til de rundt meg at det er veldig sårende. Hadde mannen greid å komme seg unna uten at noen viste om det ( ons og det ikke skjedde igjen) så hadde jeg foretrukket å ikke vite.

Anonymous poster hash: c26c0...3a5

Skrevet

Jeg tror ikke det er sånn at alle vet, men noen vet. Han er så snill og ordentlig, så er siste man kunne tenke seg gjorde noe sånt.

Jeg ville helt klart vist om det. Men hvordan skal jeg si det? Kanskje hun blir rasende på meg? Eller ikke tror meg?

Skrevet

Ja, alt kommer for en dag uansett..

Anonymous poster hash: bfeb5...5af

Skrevet

er bare å si det det. hvordan hun tolker /takler å høre det er ikke ditt problem, det viktigste er at hun får greie på det. velger hun å ikke tro på det så har du i allefall prøvd og har ditt på det rene :)

Skrevet

JA, jeg ville visst det. Bedre å få vite det før enn senere, og siden du vet om det er det sannsynligvis flere som vet, og stor sjanse for at dette kommer ut på sikt uansett. Si det!

Skrevet

jeg ville ha visst det.

Anonymous poster hash: caa72...813
Skrevet

Jeg ville visst det ! Fant nettopp ut at mannen min har hatt ett forhold og jeg får helt angst av tanken om at folk vet det! Vnskelig å repaSlik sladder sprer seg fort, hvis noen vet så vet mange det!!! Så nedverdigende for hun som tror hun er i ett godt forhold og snakker om samlivet deres så vet folk hva han egentlig driver med! Vanskelig å reapere dersom alle vet :-(

Anonymous poster hash: 11d28...47b

Skrevet

Hva forventer du å få ut av det å fortelle det? Vil du forvente at kvinnen kaster mannen ut for å bevise over for omverdenen at hun har ben i nesa, for "alle" vet det jo og hun må jo ikke tape ansikt og gjøre som "alle" forventer. Eller tror du det kunne vært enklere for henne og tilgi og muligens kanskje senere få forholdet på bena igjen, hvis hun trodde ingen visste.

Skrevet

ja, defiitivt.

hadde mannen min vært utro og noen hadde visst om det, ville jeg ha visst om det.

Hvorfor ikke?er ikke en struts heller...

Anonymous poster hash: 1003b...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...