Gå til innhold

Ville du vist om din mann var utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om en som bedrar kona si. Sammen har de en baby på bare 4 (5) mnd. Jeg har så behov for å opplyse dama om hva hennes perfekte og ordentlige mann holder på med, melder er jo ikke min sak. Klør i fingrene.. Utroskap er det verste jeg vet om og jeg synes så synd på kona!!! Kan noen fortelle meg at dette absolutt ikke etnisk og at jeg må holde meg unna?

Anonymous poster hash: 13452...fe1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke noe med, angår deg ikke, hold deg unna.

Anonymous poster hash: d9b05...ea5
Skrevet

Etnisk? :)

Jeg synes ikke du skal si noe. Ikke din oppgave å ødelegge enda mer, er det vel? Skjønner ikke hvorfor folk har så behov for å blande seg i slikt. Skulle omverdenen stadig vekk opplyse den som sitter uvitende hjemme... Nei, huff!

Anonymous poster hash: a846f...79f
Skrevet

Det skjer i veldig nær omgangskrets, men kona er ikke en vnninne av meg. Syntes bare så utrolig synd på henne! Har virkelig stor medfølelse. Men takk, det var det jeg trengte å høre.

Etnisk var feil ja ;) skulle stå min sak ;)

Skrevet

Ja, jeg ville ha visst om det, det er jo bedre enn at ALLE vet det, men jeg ville ha vurdert kilden veldig nøye. Hvis en fjern bekjent hadde kommet å sagt det til meg hadde jeg vurdert hensikten til vedkommende. En nær venn hadde jeg trodd på, et anonymt brev eller e-post hadde jeg ikke trodd på.

Hvis du kjenner vedkommende så kan du lede samtalen dit hen og hvis du kjenner mannen kan du si til han at du kommer til å si det til kona den dagen, han kan si det først hvis han ønsker. 

Anonymous poster hash: 51e9b...726
Skrevet

Jeg snakker av nylig erfaring.

Mannen min var utro imens jeg var på en reise med jobb.

Alle de som var der når han var utro holdt kjeft om dette. Jeg fant selv ut av det, orker ikke å gå inn på hvordan.

Jeg fant ut av det ETTER jeg hadde vært der en gang etter dere skjedde, hun han var utro med var der og resten av de som hadde vært der.

Jeg skulle virkelig ønske noen hadde fortalt meg om dette. Denne kvinnen var i tillegg en " vennine " av meg. Så dere kan tro jeg følte meg som en forbanna idiot i ettertid.

Anonymous poster hash: 342c6...455

Skrevet

Ja, jeg ville ha visst om det, det er jo bedre enn at ALLE vet det, men jeg ville ha vurdert kilden veldig nøye. Hvis en fjern bekjent hadde kommet å sagt det til meg hadde jeg vurdert hensikten til vedkommende. En nær venn hadde jeg trodd på, et anonymt brev eller e-post hadde jeg ikke trodd på.

Hvis du kjenner vedkommende så kan du lede samtalen dit hen og hvis du kjenner mannen kan du si til han at du kommer til å si det til kona den dagen, han kan si det først hvis han ønsker. 

Å herre, gi den som er utro et valg liksom? Treffer du på riktig person her, så vil han gjøre livet ditt til et personlig helvette og ødelegge ryktet ditt herfra og til evigheten før han tilstår utroskapet for kona si. 

Det er mange som ikke ville hatt noe ønske og å vite noe om dette. Meg inkludert. Best å holde nesa si unna, og late som ingenting. 

Skrevet

Om det var et forhold ville jeg satt pris på å få vite om det, spesielt om det er noe "alle" i omgangskretsen vet. Om det var noe som skjedde en gang hadde jeg satt pris på at du ikke hadde fortalt meg det.

Skrevet

Ja, det ville jeg visst.

Anonymous poster hash: 8e7a5...2c8
Skrevet

Ja, jeg ville visst det.

Anonymous poster hash: 8c103...5d6

Skrevet

Å herre, gi den som er utro et valg liksom? Treffer du på riktig person her, så vil han gjøre livet ditt til et personlig helvette og ødelegge ryktet ditt herfra og til evigheten før han tilstår utroskapet for kona si. 

Det er mange som ikke ville hatt noe ønske og å vite noe om dette. Meg inkludert. Best å holde nesa si unna, og late som ingenting. 

Ja, jeg ville ha gitt vedkommende et valg, skriftlig..." Hei, jeg vet at du har et forhold med so and so, jeg vet dette fordi jeg har sett dere og har selvfølgelig bilder. Jeg oppfordrer deg på det sterkeste å fortelle henne sannheten innen xx.xx.2013 for da får hun en kopi av denne mailen, sms. Hun fortjener at du er 100% ærlig med henne slik at hun kan velge hva hun vil gjøre videre. Mvh  Fult navn" 

Skrevet

Nei, dette er ikke noe engangsopplegg. Da hadde jeg ikke sagt noe. Mannen har et forhold bak hennes rygg. Et forhold som startet når babyen var knappe en mnd gammel. Sms, tlf, sex, besøk på jobben- hele pakka. Og hun aner ikke noe.

Skrevet

Jeg vet om en som bedrar kona si. Sammen har de en baby på bare 4 (5) mnd. Jeg har så behov for å opplyse dama om hva hennes perfekte og ordentlige mann holder på med, melder er jo ikke min sak. Klør i fingrene.. Utroskap er det verste jeg vet om og jeg synes så synd på kona!!! Kan noen fortelle meg at dette absolutt ikke etnisk og at jeg må holde meg unna?

Med en liten baby ville jeg nok vært veldig sårbar. Vet ikke om jeg ville visst det da! Forøvrig synes jeg bare du bør holde deg unna. Bedrar han kona jevnlig? Mye drittsekker der ute. 

Anonymous poster hash: e5deb...4e2

Skrevet

Ja, jeg hadde satt pris på å få vite for en drittsekk jeg bodde sammen med. Å finne ut etterpå at alle visste må være mye verre.

Anonymous poster hash: ee650...864

Skrevet

Jeg hadde villet vite det og hadde følt meg veldig liten og dum hvis alle viste dette utenom meg.

jeg vil vite hva slags person jeg er sammen med.

syns det er stygt og råttent gjort å ikke si noe.

Skrevet

Gad ja, vil vite det.
Min største frykt er at mannen er utro og kjem heim og har sex med meg uten kondom og smitter meg med et eller annet.

Skrevet

Jeg vil vite det. Må være kjipt når folk vet om det, og ikke jeg selv. 

Enig med Kathrine. Er redd han skal komme hjem og si han har vært utro, og hun har blitt gravid, eller blitt smittet med et eller annet! Hadde jeg aldri kunne tilgi!

Jeg hadde sendt mail til mannen, og bedt ham om å si det til dama si, visst ikke kommer du til å gjøre det!

Da er jeg sikker på han kommer til å si det til henne!

Lykke til!

Anonymous poster hash: a1771...476
Skrevet

Jeg hadde sagt ifra, men absolutt ikke gjennom mail eller sms!

Anonymous poster hash: 63a72...6be
Skrevet

Men om det er i nær omgangskrets og du kjenner denne mannen litt ville jeg sagt til han at du vet, jeg ville sagt noe sånt at vi er veldig mange som vet om dette forholdet ditt nå og det er bare et spørsmål om tid før samboeren din finner det ut. Om du er smart tar du et valg og enten avslutter forholdet du har på si, eller tar et valg og går fra samboeren din, det blir vanskelig å samarbeide med henne om samvær med barnet om du fortsetter gå bak ryggen på henne på denne måten, det blir det spetakkel av.

Anonymous poster hash: 45c80...3f2
Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg ønsket å vite om min mann var utro. Dette fordi det faktisk er en dealbreaker for meg. Jeg vil ikke være sammen med en mann som ikke har respekt for meg uansett hvor høyt jeg elsket ham eller hvor mange barn vi har sammen. Samlivet hadde vært over og det hadde vært på hans regning. Ingen skal fortelle meg at jeg må finne meg i slik behandling bare for at barna skal få vokse opp med kjernefamilien. For meg er det da bedre at barna vokser opp i to lykkelige hjem enn i et ulykkelig. Derfor har jeg sagt klart og tydelig ifra om at den dagen du er utro er den dagen du ikke lenger ønsker å dele livet med meg.

Personlig vet jeg ikke hva jeg tenker om dem som ikke vil vite sånt.. Kanskje de er i fornektelse og ikke takler å vite at mannen deres er istand til å svikte på den måten?.. Hva vet vel jeg...

Anonymous poster hash: 482ee...9ea

Skrevet

Jeg hadde absolutt ville vist om det. Og hadde blitt mektig irritert om mange viste om dette og ikke ville fortelle det til meg.

Skjønner hvorfor flere og flere lar seg friste til å være utro i dag med alle de folka og "vennene" som "ikke har noe med det" og skal ikke si noe. Hadde alle sagt i fra om det, tror jeg det hadde vært mindre utroskap en det er i dag.

Skrevet

Ja jeg ville absolutt ha visst det om jeg var henne. 

Min eks var utro. Jobber turnus arbeid og er borte noen uker av gangen, mens jeg jobbet og betalte for ting hjemme, dreiv jeg egentlig å betalte for deres gleder..

Hadde jeg visst, hadde jeg ikke vært så gavmild for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 54f11...82e
Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet (endret)

Jeg ville ønsket å vite det ! Heller såret av sannheten enn å være lykkelig av løgnen.

Endret av MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

det er så stygt gjort å ikke si noe....tenk den følelsen å gå rundt å tro at alt er i orden og fortelle andre at dere har det bra og er glad i hverandre og tro at dere er lykkelige.....fy faen...jeg hadde flyttet laaaangt unna den dagen det kom opp for en dag.

jeg hadde følt meg sviktet og latterliggjort av alle som viste om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...