Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Hva gjorde mannen? Vi fantaserer om der men kun at jeg og henne gjør noe. Kun jeg som tar på mannen og mannen kun på meg. Hva er deres erfaringer? Anonymous poster hash: 15786...866
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Har hatt, men var ikke i et forhold da, så da tok mannen begge! Om det skulle vært et alternativ nå, ville jeg nok at mannen bare skulle tatt på meg. Anonymous poster hash: de3ab...197
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Mannen gjør alt. Samme gjør andre dama og jeg. Funker ikke hvis ditt og datt ikke er lov og en har satt strenge regler på forhånd. Da bør en avstå fra trekanten. Har en trekant er alle aktive deltagere og en gjør det en er kåt på der og da. Anonymous poster hash: f4ea8...f07
Bananen Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Med andre ord ønsker dere at du har lesbesex foran mannen? Også kan han klå litt på deg i tillegg?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg har gjort det slik (Jeg var den andre jenta). Gikk helt greit det, men trekant er ikke helt min greie. Anonymous poster hash: 2f578...367
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #6 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har hatt det. Men det var ingen regler. Anonymous poster hash: a730d...a15
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #7 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har hatt trekant men det var mest mannen som fikk kjørt seg Vi bare tok i mot, ikke var vi jentene så interessert i hverandre heller. Merkelig opplegg, aldri angret på det men tror ikke jeg gjør det igjen. Isåfall må samboeren være med på leken og da med to menn og meg..hadde ikke taklet å sett samboern klå på andre damer. Anonymous poster hash: d517b...5bb
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #8 Skrevet 26. oktober 2013 hadde ikke taklet å sett samboern klå på andre damer. Anonymous poster hash: d517b...5bb Men å se han klå på en annen fyr hadde du taklet fint..? Anonymous poster hash: c67fa...9b6
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #9 Skrevet 26. oktober 2013 Vi har ingen regler bortsett fra at når vi har med en ekstra mann er det ingen kyssing. Jeg føler at det er mer intimt å kline med en annen mann enn en dame...Så, når vi ha en ekstra mann rører ikke mennene hverandre, men konsentrerer seg om meg begge to og det er DP, en foran- en bak, oral osv.Med en ekstra dame er det fritt frem, og både jeg og mannen kliner med henne i tillegg til alt det andre. Regler hemmer veldig i en sli situasjon, og da kan man heller droppe hele greia synes jeg. Det gjelder å være obs på kroppsspråk, ord og lyder fra de andre. Anonymous poster hash: 88af7...8fa
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2013 #10 Skrevet 26. oktober 2013 Meg over her igjen: Husk at du og mannen din bør ha flere gode samtaler i forkant av en trekant, så slipper dere problemer etterpå! Anonymous poster hash: 88af7...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå