Gå til innhold

Hva synes du om foreldresammenkomster i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder du deg eller blir det litt kleint å sitte ned å finne noe å prate om med andre foreldre?

Er du av de som kommer tidlig og sitter lenge eller drikker du kaffen og kommer deg hjem(eller på jobb?

Anonymous poster hash: 45c1b...74e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste jeg vet :) Sitte og prate med ukjente mennesker om trivielle selvfølgeligheter ;)

Anonymous poster hash: b7963...6a2
Skrevet

Synes det er koselig, jeg. Er så mange hyggelige og morsomme foreldre i bhg vår. Jeg liker å tilbringe litt tid der når man har mulighet, bli kjent med de andre foreldrene og de som jobber der. Gjør hverdagen litt hyggeligere, faktisk. 

Skrevet

Kjempekoselig. Jeg har masse til felles med de fleste  og flere venner som har barn i barnehagen:)(Steinerbarnehage):)

Gjest Julia1984
Skrevet

Kjempe hyggelig. Vi har da barn som leker sammen mange timer om dagen!

Skrevet

Kjempe koselig.Kan ikke vente til neste sammenkomst.Elsker det:) :):)

Anonymous poster hash: 747e2...d5a
Skrevet

Jeg syns det er fantastisk koselig! :) Foreledrene i barnehagen til barna er utrolig morsomme og herlige folk, det samme med de ansatte i barnehagen :)

Anonymous poster hash: 1b843...a8f
Skrevet

Jeg synes det er helt greit. Fint å bli litt kjent med foreldrene til de barna leker med og går på besøk til. Ungene mine synes også det er stas å ha "besøk" i bhg.

Men, jeg jobber selv i bhg (ikke der jeg har ungene) og ser at det er veldig sårt for dem som foreldrene av en eller annen grunn sjelden/aldri kommer.

Anonymous poster hash: 6e3e1...5dc

Skrevet

Stiller alltid opp! Men skal jeg være helt ærlig så synes jeg at det er ganske så kjedelig... Kjekt for ungene og det er viktigst :)

Skrevet

Noe forbanna dritt! Men jeg går alltid, klistrer på meg et smil og småprater i vei. Alltid like glad når ungene har fått nok og vil hjem ;)

Bhg til mine har sammenkomster relativt hyppig, ca annenhver måned. Ok med jul og sommeravsluting, men utover det kunne de spart seg.

Anonymous poster hash: 59229...e60

Skrevet

Gleder du deg eller blir det litt kleint å sitte ned å finne noe å prate om med andre foreldre?

Er du av de som kommer tidlig og sitter lenge eller drikker du kaffen og kommer deg hjem(eller på jobb?

Å finne noe å prate om? Vi har jo en stor felles interesse ettersom vi har barn i samme barnehage, og omtrent på samme alder også hvis det er avdelingsvis. Vi har alltid barna å snakke om, og det blir jeg faktisk aldri lei av. :P

Jeg elsker sånne ting selv om jeg synes det er skummelt også (sosial angst). Kommer når det begynner og blir til det slutter.

Anonymous poster hash: de8b7...fd4

Skrevet

Åh, er det rundt disse tider? Har aldri vært på slike ting... Har barn i barnehage for aller første gang... Men når pleier slike ting å være? 

Anonymous poster hash: 549bf...844

Skrevet

Kjempekoselig :)

Vi hadde i går og da kom jeg noen min etter de begynte og satt nesten tiden ut. Skulle videre på Skolen for sammenkomst der :)

Anonymous poster hash: c94e0...843
Skrevet

Jeg synes det er veldig koselig, fint å bli litt kjent med foreldrene til de små vennene til barna våre. Er ihvertfall ikke vanskelig å finne noe å prate om, vi har jo like gamle barn og kan snakke om dem til krampa tar oss ;)

Blir jo mest snakk om barna og barnehagehverdagen deres i sånne settinger.

Anonymous poster hash: 88239...f32
Skrevet

Hater det... Er ubrukelig på smalltalk, så jeg sitter i en krok for meg selv til jeg kan gå derfra.

Skrevet

liker og liker ikke... jeg liker å delta på ting med ungen, det er viktig for meg å stille opp. men å møte andre voksne og å spise foran de er jeg ikke så glad i. med sosial angst og anorexia er det utrolig tøft å dra på foreldrekaffe, men ungen er glad for å ha meg der og det er jo veldig stas for han og meg :)

Anonymous poster hash: d71b8...61e
Skrevet

Kleint!

her er tiden ofte satt mellom 14-16.30 sånn at foreldre kan komme når det passer, ergo alltid lite folk, ikke noe opplegg, enormt kakekjøpepress :(

Anonymous poster hash: 6f22b...210

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...