dreaming of a new baby Skrevet 25. oktober 2013 #1 Del Skrevet 25. oktober 2013 Hei jeg lurer på om noen ser noe graviditet på meg .... 070382 Jeg har 3 barn alder 3,5,10 Jeg mistet for noen år siden og ønsker meg så gjerne en baby:( Drømmer om baby hele tiden. Uregelmessig mens ... Om du ser noe annet rundt reise etc ekstra penger inn....noe spennende om jeg kanskje blir tante eller gave etc ?????blir det meg og min mann for altid? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144091486-anyone/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokeythebear Skrevet 8. november 2013 #2 Del Skrevet 8. november 2013 Hei! Jeg er i utvikling og skal svare så godt jeg kan så får du ta til deg det du føler stemmer og legge vekk resten. Vil svare på spørsmålet om deg og din mann først, og her er det viktig at du er klar over at noen ting i livet er forhåndsbestemt som for eksempel hvilke lærdommer man skal gjennom osv. Når du spør om dere skal være sammen resten av livet så blir det et vanskelig spørsmål å svare på. Jeg ser at det KAN bli dere resten av livet, men her kommer det veivalg for dere begge to med tiden som vil avgjøre dette. Jeg føler at det vil være mest opp til deg hva du ønsker og velger. Kanskje du på et tidspunkt vil stoppe opp og kjenne etter om det er riktig for deg, og da er det viktig at du gjør det DU føler er riktig og ikke føyer deg etter omgivelsene. Men jeg ser så absolutt at dere kan ha det bra sammen Jeg tror nok det kan ligge i kortene at du vil få et barn til. Men det kan hende du må lære deg å slappe av og "slippe kontrollen" før det skjer. Føler at det står en og venter på deg, så det er nok ikke rart at du tenker mye på det. Mitt råd vil være å prøve å legge det litt fra deg, tenk gjerne på det innimellom med en positiv innstilling, hent frem minner fra barna dine var små og lev deg inn i følelsen av hvordan det ville være å holde en baby igjen etc. Lytt til drømmene dine men husk at de er et resultat både av bevissthet og ubevissthet, og selv om man ofte kan få beskjeder i drømmeverdenen kan det være lett å mistolke dem eller bli engstelig. Et eksempel vil være om man har gjentakende mareritt om at et barn dør, dette betyr absolutt ikke nødvendigvis at det vil skje noe med barnet men det er heller et symbolsk bilde på noe du bærer inne i deg som bekymrer deg. Hvis jeg skal tippe basert på den følelsen jeg sitter med nå så ser jeg for meg at du blir gravid / får barnet når det yngste barnet ditt er rundt 4 - 4.5. Håper det var til hjelp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144091486-anyone/#findComment-145839876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå