Gå til innhold

Den fantastiske luktesansen!

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg et deilig, nystekt kyllinglår med masse krydder på isted og gledet meg hele veien hjem for å spise det. Men nå når jeg har åpnet posen for å spise det så blir jeg faktisk kvalm av lukten :( aaaarrrg! Hvorfor må jeg begynne å lukte så godt nå! Hadde store problemer i forrige svangerskap da det luktet pinnekjøtt og ribbe rundt i alle butikker, jeg hatet seriøst den ekle lukten. Men egentlig så er jeg veldig glad i pinnekjøtt og ribbe :(

Dette må være en av de mest negative tingene ved en graviditet, overfølsom luktesans.

Har du fått "rar" nese etter at du ble gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144091442-den-fantastiske-luktesansen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ja, jeg lukter absolutt alt! :P skulle sette gutten vår inn i arbeidsbilen til mannen her en dag, og med en gang jeg åpner døra utbryter jeg: du har røykt i bilen!! Mannen kikket paff på meg og svarte: jammen, det er jo flere dager siden! xP samme med f.eks kattekassa, lukter at det må skiftes på flere dager før noen andre merker det, kylling og leverpostei lukter helt forferdelig.. Lista begynner og bli lang! Hehe..

Lukten av folk som er forkjølet, har spist pølser med rå løk, mannens parfyme jeg normalt er veldig glad i...

Sånn duft man gjerne har på toalettet for å få det til å lukte friskt.

Og ikke minst folk på bussen som nettopp har tatt morgenkaffen sin og som gjesper deg i ansiktet.

Mmmmmmmmmm;)

Annonse

Hehehe...luktesansen har blitt overmenneskelig! Tingog. Matvarer jeg vanligvis elsker, gjør at det vrenger seg i magen nå. Til og med lukten av brød på butikken?? ;) Enkelte håndsåper, lukten av mannen, te, kaffe, røyk, snus, purre, damer (eller menn) med parfyme på.....lista er uendelig og det er vanvittig plagsomt! En tur på butikken er jo rene marerittet til tider og neste helg skal vi til danmark på besøk til svigerfamilien....hipp hurra for danskebåten! *grøss* :) Kvalme + ekstrem luktesans = dårlig kombinasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...