Gå til innhold

Jobbe på Nav, eller som lærer? Hva ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere måtte velge, hva ville dere jobbet som: Konsulent/veileder på Nav, eller lærer på høyere trinn?

Anonymous poster hash: 78ab4...472

Anonymous poster hash: 35a7f...c45
Skrevet

Dette hjelper vel ikke på, men mange av de vennene jeg har, som har jobbet som lærere,har endt opp med jobb på nav istedet

Anonymous poster hash: 24bbd...3c6
Skrevet

Jobbe på Nav? Hallo? Du ser jo hvordan det er blitt? Jaja, folk er forskjellig! 

Anonymous poster hash: d5868...eeb
Skrevet

Dette hjelper vel ikke på, men mange av de vennene jeg har, som har jobbet som lærere,har endt opp med jobb på nav istedet

Hva er deres begrunnelse for dette, da? Vet du det?

Skrevet

Noen av de  har mistrivdes i jobben pga dårlig arbeidamiljø,andre har synest bare at det har vært for slitsomt å jobbe som lærer.

Skrevet

arbeidsmiljø:)

Skrevet

Noen av de  har mistrivdes i jobben pga dårlig arbeidamiljø,andre har synest bare at det har vært for slitsomt å jobbe som lærer.

Må jo bare spørre da, men hvordan trives de nå? :)

Skrevet

Må jo bare spørre da, men hvordan trives de nå? :)

De har blitt værende på nav, og synest visst at det er mer givende å jobbe der enn i skolen..

Skrevet

Hva mener du med høyere trinn da? Jeg ville valgt NAV remfor å jobbe med barn under 16. Hadde det vært snakk om lærer på videregående skole hadde jeg nok valgt det.

Dette er min personlige preferanse da, er utdannet innen noe helt annet så ikke et reelt valg for meg.

Skrevet

Jeg er lærer og sluttet etter 10 år. Søkte bla på Nav, men jobber med noe helt annet. Beklageligvis så råder jeg ingen til å bli lærer så fremt man ikke har et veldig sterkt ønske om dette OG man vet hva dette innebærer.

Anonymous poster hash: 18d14...2a0
Skrevet

Jeg er lærer og sluttet etter 10 år. Søkte bla på Nav, men jobber med noe helt annet. Beklageligvis så råder jeg ingen til å bli lærer så fremt man ikke har et veldig sterkt ønske om dette OG man vet hva dette innebærer.

Hva jobber du med nå da? Og hvordan opplevde du overgangen?

Skrevet

Dytter denne jeg. :)

Skrevet

Vanskelig å svare på det egentlig.

Du må jo like det du jobber med.

Er du utdannet lærer?

Skrevet

Definitivt lærer.

Anonymous poster hash: 317c1...08b
Skrevet

Vil tru det å vere lærar er meir slitsomt, men også meir givande.

Skrevet

Det, er nok veldig sant. Det er nærmest umulig å jobbe som lærer om man ikke går inn for det med hele sitt vesen. Har gått og hanglet som en middels dårlig lærer i noen år selv, og kunne nok ha valgt å prøvd meg som Nav-konsulent isteden, uten at jeg vet noe som helst om hva det innebærer.

Anonymous poster hash: 495b9...803

Skrevet

utdanna lærer, vil jobbe i nav. 

Anonymous poster hash: 1e3e2...937
Skrevet

Noen som har erfaring med å jobbe på et Nav-kontor, her da? Som vet litt om hva det innebærer? Er det mye overtid, eller kveldsarbeid?

Det er kanskje veldig stillingsavhengig, men likevel, noen med erfaring? Og har selvsagt fått med meg fra media om risikoen for voldsopplevelser, men jeg har også levd med risikoen som lærer en stund, så akkurat det blir hipp som happ, egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...