Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Dere som har babyer som spiser brød selv. Hvilke pålegg bruker dere Her går det i prim og leverpostei. Og litt kaviar Noen forslag til annet pålegg? Hun er 7 måneder. Anonymous poster hash: cc0e0...a7e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Prim Leverpostei Kaviar Smøreost Banan Avocado Syltetøy Anonymous poster hash: 1ec4b...d18
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 liker babyer avocado som pålegg? Banos feks Anonymous poster hash: d6a68...252
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Prim Leverpostei Kaviar Smøreost Banan Avocado Syltetøy Anonymous poster hash: 1ec4b...d18 Avokado må jeg prøve Har ikke slått meg at jeg kan ha det på brødskiva. Hun har fått spise bare avokadoen selv. Men det blir jo bare klin og sklir ut av hendene hennes. Men banos, er det ikke mye sukker i den? Når er det ok at de får vanlig gulost da? Anonymous poster hash: cc0e0...a7e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 er nok en del sukker jo men ikke verre enn syltetøy og prim? tenker en gang i blant bare for å utvikle smakene jeg ! - jeg er langt i fra en hysterisk person ! Anonymous poster hash: d6a68...252
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #6 Skrevet 25. oktober 2013 Brukte av og til disse fruktdessertene og begerne fra babymathyllen som syltetøy jeg, så fikk de resten av begeret på skje når skiva var spist opp. Anonymous poster hash: 25c7c...a62
bonusmamma Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Her går det i philadelphia, fisk, fiskepudding, kaviar, og egentlig alt pappan spiser, mååå jo spise det samme som pappa!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Prim er ikke akkurat det sunneste. Men er det hun liker best. Så trenger å utvide smakshorisonten hennes. Sliter med å få i henne nok mat. Så har fått beskjed om å gi henne det hun liker best. Men hadde vært fint om det kunne blitt mer som faller i smak Er bare litt usikker på hva som er ok og når det er ok Vanlig kokt skinke, kan det være noe? Hi Anonymous poster hash: cc0e0...a7e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Makrell i tomat, div smøreoster, leverpostei...var det det gikk i på mine når de begynnte å spise brød. Mormora mi gav guttungen min nugatti på sitt første brødmåltid. Var på ferie der og hun skulle være snill å stå opp med han. Trenger jeg å si at jeg eksploderte? Anonymous poster hash: 5bf52...0e3
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Her går det i philadelphia, fisk, fiskepudding, kaviar, og egentlig alt pappan spiser, mååå jo spise det samme som pappa! Fisk er ok å gi? Fått det for meg at man burde vente med det. Men når jeg tenker meg om så selger de jo fisk på de middagsglassene. Jeg er litt rusten siden sist jeg hadde baby :-O Hi Anonymous poster hash: cc0e0...a7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå