Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 Her har noen i klassen på skolen invitert til halloweenfest - og snakker om dette på skolen.. Men så har denne eleven kun invitert noen av de i klassen osv... Tror det er enkelte av jentene som ikke har blitt invitert (ingen av guttene så vidt jeg vet) Burde det ikke være like regler på dette som ved bursdag eller er det greit å utelate noen fra dette ? Når alle snakker om det på skolen hva de skal kle seg ut som osv... Anonymous poster hash: 76d31...b9b
Gjest ronja røverdatter Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg er absolutt for bursdagsregler for at alle skal få gå i bursdag i løpet av året og fordi det er godt for klassemiljøet. Men det kan ikke være sånn at man ikke kan gjøre andre ting uten å måtte invitere alle. Jeg ville selvfølgelig sørget for at ikke bare et par-tre ble stående utenfor, men det er klart man må få lov til å invitere de nærmeste vennene til fest. Sånn er livet. Da får man heller som mor til de som ikke blir invitert vurdere å finne på noe kjekt for sitt barn og kanskje de andre som ikke får være med også.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Så lenge de har invitert bare for eksempel 1/3 av jentene ser jeg ikke problemet. Er det derimot 1/3 som ikke er invitert blir det galt. Anonymous poster hash: 589cd...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå