Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 http://www.dagbladet.no/2013/10/25/tema/reise/fly/kalenderpiker/kalender/29955753/ Hvor er selvrespekten ?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Jaja, samme det vel! Mye annet som skjer i verden... Anonymous poster hash: 765d5...298
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Det var da ikke så gale Anonymous poster hash: 1bf18...54c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 ??? Anonymous poster hash: f49d0...03a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Whats the problem? Om dette hadde vært store, frodige damer som var lettkledd hadde det vært stor applaus og anerkjennelse for deres mot. Men fordi det er slanke, pene kvinner så er det æsj? Jeg hadde nok ikke stilt opp selv, men ser ikke problemet.. Anonymous poster hash: 9b217...10b
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2013 Whats the problem? Om dette hadde vært store, frodige damer som var lettkledd hadde det vært stor applaus og anerkjennelse for deres mot. Men fordi det er slanke, pene kvinner så er det æsj? Jeg hadde nok ikke stilt opp selv, men ser ikke problemet.. Anonymous poster hash: 9b217...10b Det hadde vært like ille for min del om de hadde vært store.. At et flyselskap skal kle av sine annsatte for å selge? Det syntes jeg ikke er ok
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #7 Skrevet 25. oktober 2013 Synes dette var greit jeg! Ikke var det spikertynne modeller heller, men fine jenter Anonymous poster hash: bface...7a5
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Ikke det verste jeg har sett akkurat, men helt enig med HI når det kommer til at det er feil at et flyselskap kler av sine ansatte for å selge! Anonymous poster hash: ba1c5...e94
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2013 Ikke det verste jeg har sett akkurat, men helt enig med HI når det kommer til at det er feil at et flyselskap kler av sine ansatte for å selge! Anonymous poster hash: ba1c5...e94 Nei det er helt klart ikke det verste jeg har sett heller. Men det er bare så feil. Og tenk så mange som ikke tør søke jobb i det selskapet, når kriteriet er at man må se sånn ut
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Ja. Æsj..! Anonymous poster hash: e8fa2...daf
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Whats the problem? Om dette hadde vært store, frodige damer som var lettkledd hadde det vært stor applaus og anerkjennelse for deres mot. Men fordi det er slanke, pene kvinner så er det æsj? Jeg hadde nok ikke stilt opp selv, men ser ikke problemet.. Anonymous poster hash: 9b217...10b Det hadde vært like ille for min del om de hadde vært store.. At et flyselskap skal kle av sine annsatte for å selge? Det syntes jeg ikke er ok Slettet grunnet krenkende uttalelser om meddebattant. Kira, brukermoderator Anonymous poster hash: 0626d...b1e Hva i alle dager mener du med dette? Er den myntet på bustetroll? I såfall var det en usmakelig kommentar! Endret 25. oktober 2013 av Kira bjeffer krenkende uttalelser om meddebattant
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 Står jo at det er et utvalg av de ansatte da, regner ikke med at noen er tvunget med. De har nok fått et tilbud om å være med på dette og disse har sagt ja, en "lettkledd" kalender til inntekt for en god sak er da ingen stor nyhet, det har blitt gjort før og kommer til å bli gjort igjen.. Anonymous poster hash: 622b7...744
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #13 Skrevet 25. oktober 2013 Står jo at det er et utvalg av de ansatte da, regner ikke med at noen er tvunget med. De har nok fått et tilbud om å være med på dette og disse har sagt ja, en "lettkledd" kalender til inntekt for en god sak er da ingen stor nyhet, det har blitt gjort før og kommer til å bli gjort igjen.. Anonymous poster hash: 622b7...744 At det går til en god sak tror jeg bare er noe de gjemmer seg bak. Det er nok 90% til egen-reklame, uansett hvor pengene går
Groosalugg Skrevet 25. oktober 2013 #14 Skrevet 25. oktober 2013 Ja æsj, kvinner i bikini.. Når skal det komme en kalender med halvnakne hotte flyverter og piloter?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #15 Skrevet 25. oktober 2013 Hva er problemet?? Er jo ikke sånn at de skal servere i bikini! Det er jo kun snakk om en kalender! Med noe utvalgte.... Æsj at noen lager en lettkledd kalender... Haha! Morsom du Anonymous poster hash: a9b34...59c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #16 Skrevet 25. oktober 2013 Ja æsj, kvinner i bikini.. Når skal det komme en kalender med halvnakne hotte flyverter og piloter? Ooooooh! Ja den skulle jeg ha kjøpt! Anonymous poster hash: a9b34...59c
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #17 Skrevet 25. oktober 2013 Hva er problemet?? Er jo ikke sånn at de skal servere i bikini! Det er jo kun snakk om en kalender! Med noe utvalgte.... Æsj at noen lager en lettkledd kalender... Haha! Morsom du Anonymous poster hash: a9b34...59c Det er æsj at et flyselskap kler av sine ansatte for å selge!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #18 Skrevet 25. oktober 2013 Hva er problemet?? Er jo ikke sånn at de skal servere i bikini! Det er jo kun snakk om en kalender! Med noe utvalgte.... Æsj at noen lager en lettkledd kalender... Haha! Morsom du Anonymous poster hash: a9b34...59c Det er æsj at et flyselskap kler av sine ansatte for å selge! Skjønner ikke det jeg... Er jo en hel haug med selskap og foreninger rundt omkring som kler av seg og lager kalender... Klarer liksom ikke helt å se det store problemet jeg. Anonymous poster hash: a9b34...59c
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #19 Skrevet 25. oktober 2013 Hva er problemet?? Er jo ikke sånn at de skal servere i bikini! Det er jo kun snakk om en kalender! Med noe utvalgte.... Æsj at noen lager en lettkledd kalender... Haha! Morsom du Anonymous poster hash: a9b34...59c Det er æsj at et flyselskap kler av sine ansatte for å selge! Skjønner ikke det jeg... Er jo en hel haug med selskap og foreninger rundt omkring som kler av seg og lager kalender... Klarer liksom ikke helt å se det store problemet jeg. Anonymous poster hash: a9b34...59c Nå er jeg veldig imot dette at Kropp = salg da. Uansett hva det gjelder. Klarer man ikke selge sine produkter med klærne på, så gjør man et eller annet galt
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #20 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Whats the problem? Om dette hadde vært store, frodige damer som var lettkledd hadde det vært stor applaus og anerkjennelse for deres mot. Men fordi det er slanke, pene kvinner så er det æsj? Jeg hadde nok ikke stilt opp selv, men ser ikke problemet..Anonymous poster hash: 9b217...10b Det hadde vært like ille for min del om de hadde vært store..At et flyselskap skal kle av sine annsatte for å selge? Det syntes jeg ikke er ok Slettet grunnet krenkende uttalelser om meddebattant. Kira, brukermoderator Anonymous poster hash: 0626d...b1e Rapportert Anonymous poster hash: ba1c5...e94 Endret 25. oktober 2013 av Kira bjeffer Krenkende uttalelser om meddebattant
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #21 Skrevet 25. oktober 2013 Jaja. De har ihvertfall jobb Anonymous poster hash: a38fb...8df
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #22 Skrevet 25. oktober 2013 Hva er problemet?? Er jo ikke sånn at de skal servere i bikini! Det er jo kun snakk om en kalender! Med noe utvalgte.... Æsj at noen lager en lettkledd kalender... Haha! Morsom du Anonymous poster hash: a9b34...59c Det er æsj at et flyselskap kler av sine ansatte for å selge! Skjønner ikke det jeg... Er jo en hel haug med selskap og foreninger rundt omkring som kler av seg og lager kalender... Klarer liksom ikke helt å se det store problemet jeg. Anonymous poster hash: a9b34...59c Nå er jeg veldig imot dette at Kropp = salg da. Uansett hva det gjelder. Klarer man ikke selge sine produkter med klærne på, så gjør man et eller annet galt Kropp er topp Hadde de lagd en med mannlige piloter hadde jeg kjøpt tvert Anonymous poster hash: a9b34...59c
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #23 Skrevet 25. oktober 2013 Hva er problemet?? Er jo ikke sånn at de skal servere i bikini! Det er jo kun snakk om en kalender! Med noe utvalgte.... Æsj at noen lager en lettkledd kalender... Haha! Morsom du Anonymous poster hash: a9b34...59c Det er æsj at et flyselskap kler av sine ansatte for å selge! Skjønner ikke det jeg... Er jo en hel haug med selskap og foreninger rundt omkring som kler av seg og lager kalender... Klarer liksom ikke helt å se det store problemet jeg. Anonymous poster hash: a9b34...59c Nå er jeg veldig imot dette at Kropp = salg da. Uansett hva det gjelder. Klarer man ikke selge sine produkter med klærne på, så gjør man et eller annet galt Kropp er topp Hadde de lagd en med mannlige piloter hadde jeg kjøpt tvert Anonymous poster hash: a9b34...59c hehe
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #24 Skrevet 25. oktober 2013 Problemet er at kvinner ikke vil se kvinner som ser bedre ut enn seg selv. Jeg syns det var en tøff ting å gjøre jeg, og jeg tviler på at de ble tvunget til det. en eller annen ro-klubb gjør akkurat det samme og de er naken. Anonymous poster hash: 1bf18...54c
Gjest meg&mini Skrevet 25. oktober 2013 #25 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg er enig! Det står også at overskuddet går til veldedighet. Hadde alt gått til veldedighet synes jeg det hadde vært bra, MEN hvorfor må de være nakne. Det går an å være litt mer kreativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå