Gå til innhold

Har ingen bestevenn:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh jeg blir deppa jeg. Og dette er ikke en tråd for å finne noen, ser det er mange av de. Men jeg har flere gode venninner, men de har alle "sine" bestevenner. Mine venner blir valgt til faddere for hverandre sine barn, jeg er ikke fadder til noen og det er så sårt. Trodde jeg ville bli valgt til fadder for barnet til en venninne, men hun valgte en annen... Jeg har ingen jeg kan ringe, men flere jeg kan sende mld til om det er noe... Hva må til for å bli en "bestevenn" type? Er det for sent når man nærmer seg 30? Blir helt deppa av dette..

Anonymous poster hash: 7cbb3...f64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel er det som må til at du tar den telefonen når det er noe og ikke venter på at andre skal ta initsiativet. Om du altid holder deg til meldinger ol vil de andre sansynligvis føle at du holder dem på avstand.

Anonymous poster hash: 7ded1...b78
Skrevet

Jeg har hatt en bestevenninne, men hun døde i kreft da hun var 28 år. Har heldigvis mann og barn så savnet er ikke fremtredende, men klart jeg savner henne. Har jo venner jeg kan gå på cafe med og lignende, men det blir jo ikke det samme. Tror det er vanskeligere og få venner når man er i 30 årene, men skal ikke si det sikkert.

Føler meg en del ensom fordi jeg ikke spontant har noen og dra på kino med eller gjøre andre ting sammens med, men løser det som regel ved og ha ungene med meg! Stor klem til deg <3

Anonymous poster hash: 3da6b...e8b
Skrevet

Som regel er det som må til at du tar den telefonen når det er noe og ikke venter på at andre skal ta initsiativet. Om du altid holder deg til meldinger ol vil de andre sansynligvis føle at du holder dem på avstand.

Anonymous poster hash: 7ded1...b78

du har helt rett i det!:) men det er bare at jeg har ingen jeg føler jeg kan ringe..:(

Anonymous poster hash: 7cbb3...f64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...