Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 hva vet vi om det stedet? Bra, dårlig? bra skoler? barnehager? bra miljø? dårlig? fint å bo der? aldri i livet om jeg vil bo der? Grei ut og drøft... Anonymous poster hash: c1836...661
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Ville ikke bodd der. En av skolene med høyest andel elever med minoritetsbakgrunn. Det går ut over de kvaliteten på læringen. Ellers vet jeg fint lite, men det er det jeg legger vekt på for tiden, bra skoler til barna. Anonymous poster hash: 48510...28e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 hva vet vi om det stedet? Bra, dårlig? bra skoler? barnehager? bra miljø? dårlig? fint å bo der? aldri i livet om jeg vil bo der? Grei ut og drøft... Anonymous poster hash: c1836...661 Bodd der før, aldri igjen. Anonymous poster hash: cd3ec...d9a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Mortensrud har hatt et veldig dårlig rykte, men inntrykket mitt er at det har bedret seg. Jeg kjenner flere som bor der, med barn, som er kjempefornøyde Anonymous poster hash: f48ec...a49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå