Gå til innhold

Fredagselsk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg bare en eneste stor elsk: 

KJÆRESTEHELG! 

Junior får dra på 'ferie' til besteforeldre, og mannen og jeg skal på helgetur til et bedre spahotell på fjellet. 

Eneste minuset er at ikke huset er ryddet og vasket strøkent på forhånd, men det får jeg bare leve med. Vi står midt i oppussing av soverom, og ting er dermed stablet ut på gangen og andre steder hvor det er den minste lille ledige plass. 

Har en liten elsk til; at jeg har blitt fryktelig flink til å trene denne uka. Tre ganger på en uke er godt gjort til å være late meg, og det er en trend jeg har tenkt å fortsette! Nå har jeg kommet meg inn i treningsmiljøet på det lokale senteret, og da er det ingen som godtar unnasluntring :P 

God helg, dere vakre damer! :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhhh, kjærestehelg hørtes veldig koselig ut. Nyt det og hverandre :)

Min fredagselsk er at alle i huset er friske i dag (bank i bordet). De siste tre ukene har vært fulle av sykdom, alt fra lungebetennelse til munn, hånd og fotsyken.

En annen elsk er at det eneste møtet jeg skulle ha i dag ble avlyst, og det betyr hjemmekontor. Så da kan jeg hente ungene tidlig i bhg :) Mannen skal dessuten på byen med jobben i kveld, det betyr at jeg kan se frem til en rolig og stille kveld med en god bok.

God helg, og håper dere alle har det samme fantastiske høstværet som oss :)

Skrevet

Høres deilig ut med både kjærestehelg og hjemmekontor. 

Elsk at mini og jeg sov til ti over ni! Og at jeg får sove hele natten til seks, syv på morgenen. Gleder meg til å dra på trening i ettermiddag og enda mer til å spise middag ute på byen med venninne, samt sikkert ta et par glass vin etterpå. Og veldig elsk at vi ellers har en helg foran oss uten planer og forpliktelser, bare kos!

Skrevet

Fredagselsk:

Kjolefredag og blomst i håret, får i tillegg spørsmål på jobb om jeg har gått ned i vekt siden jeg ser så smahing ut :D 

Mannen kommer straks hjem etter å ha vært på jobb i stockholm siden onsdag morgen, dvs - 4 flasker vin på mor ;) og en ny mascara. 

Ungene ser på film uten å krangle om plass i sofan. 

Ikke så mye planer i helgen, blir sikkert noe besøk eller tur i skogen. Tar det litt som det kommer.

Ha en finfin fredag flotte krangledamer :)

Skrevet

Pizza i ovnen vin i glasset og ikke noe helgeprogram - senke skuldrene!

Skrevet

- Begge ungene sover (i vår seng, men dog)

- Det er lørdag imorgen

- Buksene mine ramler av

- Snuppelure er frisk nok til at vi, etter en snau uke innendørs (mens vi samtidig holdt på å gå fra vettet), kunne dra på svømming idag og kan ta en tur på lekeland imorgen

God helg til alle, og lykke til med kjærestehelg, mama! :)

Skrevet

Kjærestehelg var over all forventning (og forventningene var skyhøye), så jeg er veldig fornøyd :)

Men likevel, da vi våknet i dag var vi begge enige om at planen var frokost, pakking av bil og så hjem til junior. Så vi har fått bortimot en hel dag sammen med han i dag, noe som gjorde veldig godt etter et par dager uten en eneste juniorkos :) 

Håper dere alle har hatt en fortreffelig helg! :) 

Skrevet

Så flott at dere har kost dere, mama. :)

Her har vi vært på Lekeland igår, og idag tok vi turen til Barnemuseet her i byen. Så ble det kjøttkakemiddag hos svigerinna, så dagen har vært særdeles bra, og uten altfor mye mas fra vesla siden hun har fått grei action. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...