Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #1 Skrevet 25. oktober 2013 (God morgen Norge Anonymous poster hash: 8aad3...38a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #2 Skrevet 25. oktober 2013 Skulle helst hatt Signe og Reidar! Anonymous poster hash: 31efc...d73
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #4 Skrevet 25. oktober 2013 Det var Bare to valg:) Anonymous poster hash: 8aad3...38a
Linda_S Skrevet 25. oktober 2013 #8 Skrevet 25. oktober 2013 Signe og Peter :-) Men Vår og Reidar er koselige, de og!
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 #9 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg kan ikke navnene, haha. Men tror hun tynne er vår? Isåfall henne.. Hn Signe er jo GRUSOM. Makan til falsk og ekkel dame skal man lete lenge etter:^) Godt mulig hun ikke er sånn i virkeligheten, men slik hun fremstilles på tv. For meg i alle fall.Av guttene liker jeg egentlig begge. Syntes de er så like.. Men liker best han som ser yngst ut... Altså han som er der i dag
lillepixie Skrevet 25. oktober 2013 #10 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg kan ikke navnene, haha. Men tror hun tynne er vår? Isåfall henne.. Hn Signe er jo GRUSOM. Makan til falsk og ekkel dame skal man lete lenge etter:^) Godt mulig hun ikke er sånn i virkeligheten, men slik hun fremstilles på tv. For meg i alle fall. Av guttene liker jeg egentlig begge. Syntes de er så like.. Men liker best han som ser yngst ut... Altså han som er der i dag Det er jo Vår Staude som er grusom - bare meg som legger merke til alle de småfrekke kommentarene til gjester og medprogramledere? Hun kan ikke være mye hyggelig å ha på arbeidsplassen sin.
Bustetroll Skrevet 25. oktober 2013 #11 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg kan ikke navnene, haha. Men tror hun tynne er vår? Isåfall henne.. Hn Signe er jo GRUSOM. Makan til falsk og ekkel dame skal man lete lenge etter:^) Godt mulig hun ikke er sånn i virkeligheten, men slik hun fremstilles på tv. For meg i alle fall. Av guttene liker jeg egentlig begge. Syntes de er så like.. Men liker best han som ser yngst ut... Altså han som er der i dag Det er jo Vår Staude som er grusom - bare meg som legger merke til alle de småfrekke kommentarene til gjester og medprogramledere? Hun kan ikke være mye hyggelig å ha på arbeidsplassen sin. Jeg syntes det er helt omvendt jeg.. Signe avbryter, rakker ned, gir stygge blikk ++. Jeg lagde en tråd ganske lik denne en gang, og det var samme der, det var helt to-delt. mange var helt enige med meg om at signe virket falsk og ekkel, mens den andre halvparten mente at det var vår som var falsk og ekkel:P Viser jo forskjellig syn man har på mennesker, hehe
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 Signe og Peter uten tvil! Og Reidar. De virker så koselige og varme. Anonymous poster hash: d0dc6...bda
Moosh Skrevet 25. oktober 2013 #13 Skrevet 25. oktober 2013 Er bare så glad jeg slipper han Jan Øyvind!! Han trodde visst programmet dreiet seg om ham....eller hele verden kanskje. Og han var veldig respektløs mot Signe og blomster-Finn. Jeg klarte ikke se på ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå