Gå til innhold

Noen som er våkne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: e6f80...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som har lyst til å prate?

er helt fra meg av dødsangst :(

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg er våken:)

Kan jeg spørre hvorfor du har dødsangst?

Skrevet

Så flott at du gidder å prate med meg :)

Du jeg sliter litt med frykten fra å dø fra barna mine, d har jeg gjort i mange år. Siden jeg har en sjømann som er borte 1 mnd slengen så blir jeg overveldet av ansvarsfølelsen av og til :/

Akkurat nå er jeg gravid, 28 uker på vei. Jeg har en lei hoste, en skikkelig tørrhoste som kommer fra intet. Jeg er helt frisk ellers, men d sitter dypt i lungene, og jeg hoster en ukjent blodsmak hele veien.

Har så klart googlet dette, og symptomene mine stemmer mye overens med blodpropp :/

Og nå tørr jeg ikke å sovne i tilfelle jeg ikke skal våkne igjen til mine søte små :(

Skal såklart ringe legen i morgen for en sjekk.. Men jeg er så redd :(

Gjest meg&mini
Skrevet

Er denne blodsmaken litt metallaktig i smak? I såfall trenger ikke dette å ha noe som helst med blodpropp å gjøre.

Legen min sier alltid: Ikke bruk Google.

Det er lettere sagt enn gjort og jeg gjør det selv.

Jeg vet ikke hva jeg kan si for å roe deg ned, men du får prøve å ikke tenke så mye på det.

Jeg er redd døden selv og har flere ganger ligget våken på nettene og tenkt masse på døden. Spesielt de nettene jeg er alene.

Hvis du er veldig redd eller bekymret så kan du jo ringe legevakt eller føden? Kanskje det kan hjelpe å snakke med fagfolk?

Gjest meg&mini
Skrevet

Beklager for et veldig rotete innlegg:)

Skrevet

Syns ikke d var rotete i d hele tatt :) Faktisk så beroliget d litt.. 

Ja smaken minner om metallsmak aktig. Legen min sier også at jeg ikke må google :) Hehe men d er virkelig lettere sagt enn gjort.

Føler ikke jeg kommer så langt ved å ringe føden eller den sovende legevakta.. jeg tenker at jeg må lyttes på og evt ta prøver og sånt.. For er d ikke blodpropp (gud forby) så kan d jo være lungebetennelse eller noe.. 

D er ganske intens hoste ser du, og som sagt er jeg 100% frisk ellers..

Pleier du å være oppe så sent om kveldene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...