Gå til innhold

Blir sjelden skrevet til på sukker.no... Noe galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anser meg egentlig som en gjennomsnittlig pen jente, men jeg er overvektig (bruker str. 44/46). Har også informert om at jeg er "kraftig" eller hva det er man kan velge i profilen... Det kan hende at det er derfor også.

Føler egentlig ikke at jeg virker så uattraktiv, men begynner jo å lure da. Kjenner at dette ødelegger selvtilliten litt.

Er ikke superbruker, bare gratis bruker..

Huff, jaja... Jeg er kansje doomed til å være alene hvis jeg er så lite attraktiv for menn :(

Anonymous poster hash: a821d...334
Skrevet

jeg er tynn å har greit nok utseende syns jeg selv,likevel blir jeg også veldig sjeldent kontaktet så du er ikke alene om det hvertfall

Skrevet

Jeg meldte meg en gang inn på sukker og møteplassen samtidig. Etter et år hadde jeg 2400 treff og kanskje 50 meldinger på sukker, og 13 500 treff og flere tusen meldinger på møteplassen. Var ikke betalende medlem på noen av sidene..

Så jeg anbefaler deg å bytte beite :D

Anonymous poster hash: c39b4...a55

Skrevet

Jeg meldte meg en gang inn på sukker og møteplassen samtidig. Etter et år hadde jeg 2400 treff og kanskje 50 meldinger på sukker, og 13 500 treff og flere tusen meldinger på møteplassen. Var ikke betalende medlem på noen av sidene..

Men på møteplassen så må jeg betale?

Skrevet

Neida, jeg betaler ikke.

Men her er det veldig begrensede muligheter ift sukker om man ikke betaler. Kan bare lese, og svare på, meldinger fra superbrukere og man kan kun sende 2 flørter pr døgn..

Skrevet

Dere kan jo ikke sitte å vente på at en drømmemann skal finne dere.. Come on jenter! Dere må ta kontakt selv! Bare gjør det - det er gøy! Kontakt og date de DU har lyst til å møte - glem hvor få/mange som kontakter deg. Masse lykke til!

Skrevet

Neida, jeg betaler ikke.

Men her er det veldig begrensede muligheter ift sukker om man ikke betaler. Kan bare lese, og svare på, meldinger fra superbrukere og man kan kun sende 2 flørter pr døgn..

Bare jeg kan svare på mledinger uten å betale så er jeg fornøyd :D

Skrevet

Jeg får en del komplimenter for utseende i blant, men veldig lite respons på sukker. Tror man må ha en del slagferdige kommentarer og interessant skrevet profil for å skille seg ut rett og slett... Min profil er typisk snill, søt og plain. Får noen lange mails fra bønder i isolerte strøk som ønsker snill husfrue i blant, men lite annet...

Anonymous poster hash: 83747...199
Skrevet

Jeg fikk foresten mye meldinger før jeg hadde barn,så det er nok ikke utseende mitt som skremmer vekk folk :P

Men er visst ikke så mange som kan tenke seg ett forhold med en 26 år som har ett barn fra før.

Skrevet

Takk for tips :). Hvor fant du mennene av best kvalitet da syntes du ;)?

Skrevet

Dere kan jo ikke sitte å vente på at en drømmemann skal finne dere.. Come on jenter! Dere må ta kontakt selv! Bare gjør det - det er gøy! Kontakt og date de DU har lyst til å møte - glem hvor få/mange som kontakter deg. Masse lykke til!

Neh. Hva hvis man blir avvist? Da blir jeg bare så deprimert. :(

Og så får mannfolk inntrykk av at man er desperat hvis man tar kontakt først. Så er bedre å vente.

Anonymous poster hash: 2ab66...28e

Skrevet

Jeg får en del komplimenter for utseende i blant, men veldig lite respons på sukker. Tror man må ha en del slagferdige kommentarer og interessant skrevet profil for å skille seg ut rett og slett... Min profil er typisk snill, søt og plain. Får noen lange mails fra bønder i isolerte strøk som ønsker snill husfrue i blant, men lite annet...

Tja, meg over med så forskjellig respons..

Jeg er så lite kreativ at da jeg først klarte å få til en kjempeartig profil så la jeg den like gjerne ut på begge stedene :P men allikevel så forskjell på antall henvendelser ;) er ei helt vanlig søt jente, ikke spesielt vakker, but I clean up nicely ;)

Men en ting samtlige kommenterte var humoren min, det har jeg tydeligvis scoret mye på. Så sleng litt med leppa, skyt litt fra hofta ;) det er mitt tips til deg: HUMOR!

Fx; jeg er bare 156 høy, og er veldig kjapp i replikken. Så da skrev jeg i profilen "liten av størrelse, men svær i kjeften".

Jeg hater å krangle om hverdagssysler, så jeg skrev "løser gjerne hverdagens diskusjoner/utfordringer med stein-saks-papir". Disse to kommentarene fallt tydeligvis i god jord hos mannfolka ;)

Skrevet

Jeg traff min mann på sukker.

Jeg skrev først OG jeg ba han på date. Det gikk veldig bra.

Nå sitter vi her som gjennomsnittsfamilien med 2 barn, rekkehus og hund :)

Du kan ikke sitte stille og vente på at menn skal ta kontakt. Man er jo medlem på en datingside fordi man ønsker kontakt, da må du tørre å ta initiativ selv også

Skrevet

Takk for tips :). Hvor fant du mennene av best kvalitet da syntes du ;)?

Ironisk nok, de to (hihi) gangene jeg faktisk takket ja til en date så var det fra sukker ;) men disse to datene varte tilsammen i 3 timer, så ingen suksess. Han ene drev å skrev en bok som skulle avskaffe kristendommen på verdensbasis, noe jeg syns var veldig festlig med tanke på at jeg leder kirkekoret her jeg bor ;)

Og han andre var en ordentlig seiging, måtte draaaaa ting ut av ham ;)

Naboen sverger til match.com og er fornøyd med det :)

Skrevet

Tja, meg over med så forskjellig respons..

Jeg er så lite kreativ at da jeg først klarte å få til en kjempeartig profil så la jeg den like gjerne ut på begge stedene :P men allikevel så forskjell på antall henvendelser ;) er ei helt vanlig søt jente, ikke spesielt vakker, but I clean up nicely ;)

Men en ting samtlige kommenterte var humoren min, det har jeg tydeligvis scoret mye på. Så sleng litt med leppa, skyt litt fra hofta ;) det er mitt tips til deg: HUMOR!

Fx; jeg er bare 156 høy, og er veldig kjapp i replikken. Så da skrev jeg i profilen "liten av størrelse, men svær i kjeften".

Jeg hater å krangle om hverdagssysler, så jeg skrev "løser gjerne hverdagens diskusjoner/utfordringer med stein-saks-papir". Disse to kommentarene fallt tydeligvis i god jord hos mannfolka ;)

Det er nettopp der jeg svikter helt! Jeg blir bare søt men gørr kjedelig på slike profiler, og klarer overhodet ikke tenke ut en eneste morsom ting å skrive.... 

Skrevet

Får trøste meg med at det kjedelige inntrykket av meg forhåpentligvis bare kan bli bedre av å møtes i virkeligheten da ;). Men dersom det er en skikkelig flott mann, så kan jeg bli så satt ut at jeg blir nesten stum eller en bablende tåpe....

Skrevet

Får trøste meg med at det kjedelige inntrykket av meg forhåpentligvis bare kan bli bedre av å møtes i virkeligheten da ;). Men dersom det er en skikkelig flott mann, så kan jeg bli så satt ut at jeg blir nesten stum eller en bablende tåpe....

Du kan jo skrive noen stikkord her (ikke sånn at du blir igjenkjent altså) og så kan vi prøve å hjelpe deg med å lage en litt artig profil? :)

Skrevet

Kom gjerne med humoristiske forslag til hva man kan skrive i en profil :) Vi er flere som trenger tips og råd :)

Anonymous poster hash: 503aa...172

Skrevet

Jeg møtte samboeren min på sukker.

Jeg fikk masse respons når jeg var der inne. Men, anser meg selv som helt ok pen og nekter å tro at jeg hadde særlig spennende profil. Dets om kanskje gikk igjen av kommentarer jeg fikk var at jeg virket så glad og lykkelig på bildene :P jeg hadde bilder hvor jeg smilte (naturlig) og jeg fremsto vel som en glad og sprudlende person :P

Jeg vet hvertfall at jeg ble mye mer interessert i menn som virket slik, så kanskje det ligger noe i det?

Uansett, lykke til! Håper du finner kjærligheten :D

Anonymous poster hash: 8a462...4ea

Skrevet

Takk for det! :) Jeg smiler på bildet mitt, og det er et bilde jeg har fått veldig mange kommentarer på at er fint (har det samme på Facebook). Så håper og tror det viser meg sånn jeg er. Har også flere bilder i albumet, og alle er naturlige og ingen jeg har tatt foran speilet med kysselepper eller noe slikt. Har ikke tatt noen av dem selv, når jeg tenker meg om.

Kanskje jeg skal prøve møteplassen.

HI

Skrevet

Må bare oppdatere litt. Har meldt meg inn på møteplassen og har allerede fått ca. 15 meldinger på under en time. Det er stor forskjell fra sukker. Tror jeg skal prøve meg litt her, begynner i hvert fall å få litt mer tro på meg selv igjen. Kanskje jeg ikke er så ille... :P

HI

Skrevet

Told ya ;)

Så moro! Lykke til i jakten på kjærligheten :)

Må bare oppdatere litt. Har meldt meg inn på møteplassen og har allerede fått ca. 15 meldinger på under en time. Det er stor forskjell fra sukker. Tror jeg skal prøve meg litt her, begynner i hvert fall å få litt mer tro på meg selv igjen. Kanskje jeg ikke er så ille... :P

HI

Skrevet

Og et lite tips til et lite egoboost; hender jeg sovner på sofaen en lørdag kveld mens jeg er logget på mp. Når jeg våkner neste morgen har jeg 49 treff på profilen og 7-8 meldinger :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...