Gå til innhold

Er det vanlig at de blir mer sutrete?! 3-4mnd?!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde en litt tung start på det nye livet med kiss o.l... Nå er det behandlet, men han er så grusomt sutrete og needy for tida.., tenkte at ved 3mnd blir alt så mye bedre men får så vidt gjort noe og han er så utrulig avhengig av meg. Bare jeg som klarer å roe han. Kan ikke huske det var sånn sist?! Ikke misforstå han er jo verdens fineste bare blir litt sliten av at han er sånn. Kan det være tenner på gang da han holder på å spise opp hendene sine og sikler grusomt.. Noen som har hatt det slik?! Takk for svar ;))

Anonymous poster hash: c2ace...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme. Har en på 3 mnd som har forandret seg mye nå. Har på disse 3 mnd aldri hørt han gråte med mindre han er sulten, og vi har aldri bysset han. Men nå sutrer og griner han, og jeg bysser hver dag. Han ligger også med hele hånda i munnen og tygger i vei, så har lurt på om det er en fase eller om det er tenner på gang. Håper jeg får tilbake den snille "enkle" babyen min snart.

Anonymous poster hash: e6d04...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, de har jo utviklingssprang ganske mye det første året. Og så er det tenner på gang. Søvnmønster som blir mer regelmessig. Etterhvert så kan man begynne med velling/fast mat. 

Jeg hadde en snill baby de første 2 mnd, snudde rundt ved 3 mnd alder og fikk ikke igjen min "snille" baby før ved 18 mnd alder...:/ Så håper på det beste for dere.. 

Sikling og tygging på hender kan nok tyde på at tenner er på gang, eneste er at det kan fortsatt ta laaaang tid, dessverre.. 

Anonymous poster hash: 19325...b1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...