Gå til innhold

Neglbiting hos barn.

Anbefalte innlegg

Gjest Østfold-80
Skrevet

Har ei 5 åring som biter negler,hun biter seg ofte til blods.:( ofte ved TV titting,og når hun er nervøs for noe. Har prøvd ALT!!! Er dette noe hun vokser fra seg? Hun har drevet med dette i ca 1 år. Er så lei av å si "slutt å bit"!!! Har også prøvd å overse dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv heller å finne årsaken til stress/nervøsitet du. 

Anonymous poster hash: 78ff4...40b
Skrevet

Hun vokser det nok ikke av seg. Jeg har bitt negler siden jeg var tre, og sluttet for et år siden. Jeg bet altså negler i 20 år. Min mor begynte også i 3 års alderen, og gjør det fremdeles. Så hun har gjort det i 40 år.

Finnes en type neglelakk man får kjøpt, som smaker drit. Kan jo være verdt et forsøk. For min del, ble jeg vant til smaken, og brydde meg ikke noe om det. Jeg skrapte den bare av, og bet videre... Men kan jo hende det funker nå som hun er så liten.

Anonymous poster hash: 0b5f2...d83
Gjest Østfold-80
Skrevet

Det med neglelakk og Go'negl har jeg prøvd,bare blitt vant til smaken. Nå har hun jo snart ingen negler igjen uansett,men det er jo sååå synd!!

Skrevet

Hva med å prøve og la henne velge ut noen neglelakk hun synes er veldig fine, og si at slutter hun å bite så kan hun få?

Skrevet

Samme problemet her, h*n skjønner at det ikke er bra, men klarer ikke la være. Men h*n er genuint interessert i å slutte, så her funker go' negl som bare det. 

Anonymous poster hash: f7f4e...ff1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...