Gå til innhold

morsomme/fine måter å fortelle at vi er gravide. GAVE.

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt å fortelle foreldre og søsken at vi er gravide til jul.

Derfor tenkte vi å lage en liten gave ut av det til besteforeldre osv som de får på julaften.

Har dere noen fine, søte eller morsomme tips til hvordan vi kan gjøre det?

Til moren til samboer tenkte jeg å kanskje kjøpe en body/klær med et kort hvor det står "Hei bestemor. Håper det er greit at du passer på klærne mine til vi møtes i juni! Gleder meg masse! Klem fra lille *** i magen."

Til søstrene mine har jeg bestil babybody med "i love my *bildet av en maur/ant) synes den var så morsom, og vi har litt den humoren!;)

Men til mine foreldre er jeg litt usikker på hva vi skal gjøre.... og vi har ikke noe ultralydbilde da, for da er det ca 2-3 uker til ordniær ultralyd, så vi må finne på noe annet da vi ikke har bildet eller vet kjønn! 

Forslag?? Synes det er morsommere å komme med en liten overraskelse, enn å bare si det rett ut at vi er gravide! Må jo være en fin julegave det?:)

Fortsetter under...

Hei:)

Liker moren din å strikke? så kan du kjøpe garn til et strikkesett/strikketeppe du syns er fint og skrive "Hei bestemor! Jeg ønsker meg veldig dette settet/teppet til jeg kommer i juni. Hilsen ditt barnebarn".

Hvis faren din er glad i kaffe kan du bestille et krus med tekst på.. eks "Verdens beste bestefar".

Jeg har tenkt å bestille tidlig 3D ultralyd da den ordinære ultralyden ikke er før etter jul. Da skal jeg pakke ett av bildene oppi strikke/nåle skrinet som jeg skal gi til mamma. Skal også legge flere bilder av oss oppi der :)

Vi skal feire jul hos hans familie i år, så jeg er ikke der når hun åpner det, men alle andre i familien min vil være der. Så da får hun æren av å meddele til alle at hun skal bli mormor til 2.

(har tenkt å gjøre det samme til farmoren til småen)

• 1 måned senere...

på etsy.com har de t-shorter det står "worlds best/coolest ant uncel osv på de er kjempe kule :D jeg skal kjøpe sånne til alle mine 8 søsken + sambos søster & alle 7 besteforeldre (adoptert&nyepartnere) når vi blir gravide & gi dem sånne i stedet for å bare fortelle det selv :D 

Hadde helt glemt at jeg startet denne tråden. Takk for svar uansett, pom-pom, men vi har ikke lenger noen liten i magen. Mistet i uke 10.

Vet ikke hvordan jeg sletter emner jeg har laget?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...