Gå til innhold

Pergo og inseminasjon

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på Pergotime og Gonal F, var til ul sist tirs, bare 4mm slimhinne og 1 follikel på ca 16mm. Sendte resultatet til klinikken i Køben og ble oppringt dagen etter om at vi kunne prøve med inseminasjon i helgen allerede...!

Forrige gang jeg fikk samme behandling økte slimhnnen fra 4 til 8mm på ca 10 dager, jeg fikk 3 store follikler, men ble ikke gravid etter insem.

Jeg har bedt om en ekstra ul før behandlingen,slik at vi kan sjekke at det virkelig er vits i å prøve mtp tykkelse slimhinne og ant/str på follikler.

Det er vel ikke så rart at jeg føler klinikken bare tenker økonomi her? Det er jo spesialister, men likevel .... Noen som har opplevd noe av det samme ?

Takknemlig for svar ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144091272-pergo-og-inseminasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folikkel på 16 på tirsdag høres bra ut,- de vokser ca 1 mm om dagen, og den burde derfor være mer enn stor nok til helgen! Lykke til!

Takk for svar ! ;o) Syntes bare det var rart å bli bedt om å komme til insem når enda slimhinnen bare var på 4 mm, får bare håpe det har skjedd mye ila de siste dagene. Det går fort noen kroner til fly/behandl så man vil jo unngå bomtur ;o) 

Snartsvanger!

Så hyggelig å se du ikke har gitt opp, men er igang og prøver igjen :-)

Så koselig å høre fra deg,Tidenerinne ! ;o)

Neida, har ikke gitt opp enda,mistet litt motet noen måneder,men nå er jeg klar igjen! ;o)

Jeg hadde forresten helt rett i at det var på sin plass med en skanning før mulig inseminasjon sist lørdag.. , slimhinnen var bare 5,8 mm. To leger kom frem til at de likevel ville inseminere da de to folliklene var store og fine. Jeg har visst litt bakoverbøyd livmor også,så de styrte litt før de fikk det til. Fikk i tillegg tabletter;Progynon,som jeg skal ta 2 stk pr dag frem til testdato, for å om mulig booste slimhinnen litt.

Krysser fingre, men er nok forberedt på å måtte ta minst 2-3 inseminasjoner til ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...