Gå til innhold

Sex etter innsett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cilie, vet du hva som er grunnen til at man må vente en uke? Vi har aldri fått beskjed om noe sånt, men mulig det er fordi vi er to kvinner, altså at det har med bakterier osv fra mannen å gjøre. Kan man bare humpe på som man vil når man har fått positiv test? Fikk orgasme i dag, og fikk rett og slett ganske vondt i magen, type menskrampe. Litt overraskende og temmelig ubehagelig rent mentalt... er vel 4+3.

Anonymous poster hash: 2d1f9...cd5

det er fordi det ikke skal komme bakterier ol der oppe ja, så for dere burde det gå bra :)

men første orgasmen min å var vond, men det går bedre de neste gangene ;) så tror du kan slappe av med den tanken, men skal være enig om at man ble litt urolig en stund der ja

Annonse

Ja ser den at det kan bli litt ekkelt når en skal gå på de pillene ja:( men er det noen som får beskjed å holde seg vekke i selve sprøyteperioden og før ul og innsett? Jeg har ikke fått beskjed om noe så lurer jo fælt hehe.

Vil tro det kommer litt an på årsaken til ivf også? 

Vi feks blir veldig lett gravide, men aborterer pga antistoffer. Derfor er det superviktig at jeg ikke risikerer å bli gravid med mannen nå som vi er i forsøk med donor. Så her er butikken i praksis vinterstengt, selv om jeg ikke er stimulert. 

Andre igjen har andre årsaker til hvorfor de trenger hjelp, og da er det kanskje ingen fare å bli gravide på egenhånd, om så skulle skje, men at feks medisiner kan gi bivirkninger som gjør det vanskelig eller slikt. 

Vi har hatt sex fram mot innsettingsdagen, men etter alle innsettene våre har vi vært avholds til testdato. Dessverre har vi ikke fått noen positive tester, men vi har vært enige på forhånd at om blir vi gravide skal vi være avholds så lenge jeg eventuelt måtte ha gått på progestrontilskudd.

Når man har prøvd så lenge som vi har er tre måneder uten sex bare lykken hvis vi da etter ni måneder får det som vi har lengtet etter! Å kose seg kan man gjøre på mange måter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...