Gå til innhold

Har mannen din forfalt etter dere fikk barn? (Inspirert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble inspirert av innlegg om hvorfor mødre lar seg forfalle.

Har noen av fedrene latt kroppen ese og skjegget gro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han lar skjegget gro nå og da, til miin store frustrasjon.. Han steller seg faktisk mer nå enn før da.. Han og eldste har en fast dag hver tredje måned der de klipper seg sammen, han trener masse fotball (sikkert for å slippe leggingen de 3kveldene i uka. :P ) og han spiser bedre, siden han spiser sammen med oss.

Var bare dette her skjegget da..

Anonymous poster hash: 82ce5...81b
Skrevet

Nei, helt lik...sånn som meg

Anonymous poster hash: 25dfa...978
Skrevet

Jeg synes at vi er blitt ti år eldre, begge to, jeg...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han trente 6 dager i uka når jeg traff han. Det gjør han ikke lenger! Annet enn det er han den samme, bare litt eldre :)

Skrevet

Har egentlig ikke tenkt noe særlig over det. Synes han er sexy uansett jeg :-P

Anonymous poster hash: 60c59...cb8

Skrevet

Nei, han har blitt enda mer kjekk. :)

Ikke noe han har gått inn for, men vi begge er generelt mer i aktivitet nå enn før. :)

Skrevet

Ja, han veier ca 35-40 kg for mye. Steller seg lite. Dusjer 2-4 ganger i uka, pusser ikke alltid tenna, klipper seg altfor sjeldent, går alltid i joggebukse og lar både skjegg og bart gro.

Anonymous poster hash: 3ca05...523

Skrevet

Ja, han veier ca 35-40 kg for mye. Steller seg lite. Dusjer 2-4 ganger i uka, pusser ikke alltid tenna, klipper seg altfor sjeldent, går alltid i joggebukse og lar både skjegg og bart gro.

Min og, i tillegg er han surere, slappere og forstår ikke hvorfor vi har så lite sex,....

Anonymous poster hash: 6308c...f39

Skrevet

Han blir bedre og bedre, men han jobber ikke målrettet for utseende.

Skrevet

Vi er som før begge to, bare eldre :) 

Anonymous poster hash: 7435b...c9c
Skrevet

Han har ikke tid til å trene like mye som før vi fikk våre to tette, men jeg har forfalt veldig mye mer enn ham. Gleder meg til vi er ferdige med nattevåk og barna blir littegranne større slik at jeg kan gjenoppta trening på kveldstid og ikke ha behov for å kosespise så mye søplemat. Ingen av oss har noe stort forfall da, en måned i hardtrening så er vi nok ganske så flotte begge to heldigvis :)

Anonymous poster hash: 98934...609
Skrevet

Nei, han ser bedre og bedre ut. I sommer fikk han sixpack uten å gjøre noe forsøk på det, har fysisk jobb og aktiv på fritiden. Føler ikke slappfiskmagen min er like fin akkurat..

Anonymous poster hash: 9a152...08c
Skrevet

Min og, i tillegg er han surere, slappere og forstår ikke hvorfor vi har så lite sex,....

Anonymous poster hash: 6308c...f39

Rart det der! Samme greia her...

Skrevet

Han er alltid den samme <3

Skrevet

Min har gått opp 50 kg på 5 år, dusjer sjelden, steller seg lite. Blitt en sint grinebiter og bedreviter. :-/

Anonymous poster hash: d7c69...f2c

Skrevet

Han har ikke fått barn selv, men har blitt stefar til min sønn. Han har latt skjegget gro (til min store fornøyelse, jeg elsker skjeggete menn), og har gått opp 13 kg. Husker at jeg syntes han var alt for ripped og tynn da vi ble sammen, og er egentlig litt nedfor for at han har satt seg selv på slankekur... ;)

Skrevet

Kanskje gubben forfaller fordi han ikke føler seg elsket? Vet om et vennepar der gubben har forfallt, men sånn jeg ser det aå er det ikke gubben sin feil alene.

Hvis man ikke har sex, ikke får noen blikk eller komplimenter og heller ikke blir satt pris på. Så blir man deprimert. Og deprisjon fører til forfall.

Snakk med gubbene deres. Ikke sitt her inne å sleng dritt om hvor fæl han har blitt.

Anonymous poster hash: d7395...815

Skrevet

Jeg syns disse snart 11 årene som har gått har gjort oss begge godt jeg. Vi ser bedre ut vil jeg si. Vi er begge slanke, men kunne godt ha strammet opp litt ved å trene mer.

Anonymous poster hash: 14eb2...e3e

Skrevet

Han har jo blitt 10 år eldre. Det vises jo, men jeg vil ikke si han lar seg forfalle. Han har aldri vært opptatt av klær og utseendet. Likevell ser han bra ut, spessielt uten klær ;)

Anonymous poster hash: 35c28...342
Skrevet

Vi har vel begge begynt og trene mer. Dog var han mer aktiv før han fikk barn enn hva han er når. Var mye ski og jakt og fjellturer med kompiser, men så kom  barna. Nå har han de siste år begynt og trene, han har aktiv jobb, mot "arbeidspultjobb" da vi traff hverandre,- så vil vel tro han er i bedre form enn da jeg traff ham...

Jeg røyka, og svømte 1000m en gang i uka da jeg traff ham...Nå trener jeg minst 5 gang i uka, røyken måtte jeg stumpe før vi prøvde og få nummer en.. Selv om jeg er tyngre enn før jeg fikk barn, er jeg i bedre form, og syens selv jeg ser bedre ut..(mulig preferansene hrar endret seg, og man slakke rpå kravene til "fin kropp"?????)er sikkert muskler :D

Uansett, vi prøver og leve sunnere, fordi vi vil holde oss friske og spreke lenge..Og vi vil ikke være hengende etter når barna blir tenåringer og begynner og dra ut på fest, og vi må sitte oppe og vente og vente...Greit og ha overskudd når den tid kommer.... eller når vi er på trenignsturere elelr bare vanlgi turer...;) Ikke snakk om at noen yplinger mellom 15 og 20 skal få løpe fra foreldrene sine altså....

Anonymous poster hash: f0806...72d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...