MarsBaby2011 Skrevet 24. oktober 2013 #1 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg er 20+1 og har urinveisinfeksjon. Har gått med dette i ca 5 uker(hadde infeksjon i urinen) Jeg er på do veldig ofte og det kommer nesten ingenting hver gang. Det er vondt når barnet sparker ned mot høyere side som virker som favoritt siden. Legen sier jeg ikke skal bekymre meg og drikke appelsin juice... Men det blir ikke bedre. Er det noe jeg kan gjøre får at det skal gå over fortere?
browneyes Skrevet 24. oktober 2013 #2 Skrevet 24. oktober 2013 har du ikkje fått antibiotika? er jo ikkje heldig å gå med dette for lenge, kan bli nyrebekkenbetennelse og til og med sette i gong fødsel...
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 25. oktober 2013 #3 Skrevet 25. oktober 2013 Du må kreve å få behandling snarest! Jeg hadde det ofte i det første svangerskapet og fikk alltid antibiotika for det(tåler ikke penicilin).
MarsBaby2011 Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2013 Har ikke fått noe... Skulle bare drikke juice.. Syns dette virket rart. Går til legen hver 3uke pga lav morkake og ofte blødninger. Så på de to siste kontrollene hadde jeg infeksjon i urinen. Så ha gått med dette en stund nå. Er det ikke farlig å gå på antibiotika under svangerskapet? Gikk på det helt i starten med første men pga dyre bitt. Skal til jordmor 31 så får håpe hun mener no annet hvis det ikke har gitt seg til da. Tusen takk for svar:)
browneyes Skrevet 25. oktober 2013 #5 Skrevet 25. oktober 2013 Selexid skal vere trygt å ta, ja. Min lge på Haukeland sa at ein skal få medisiner når ein er gravid....
MarsBaby2011 Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2013 Hei. Var hos legen i går. Men hun mente jeg ikke hadde urinveisinfeksjon.. Skjønner ingen ting! Legen min sa jeg hadde det når jeg var der på torsdag ,men hun i går sa jeg ikke hadde det. Hun ble irritert på meg siden jeg sa jeg hadde det, og legen min sa til meg det uten å skrive det inn på pc'n. Så da håper jeg at jeg kan stole på hun. Selv om jeg innert inne IKKE gjør det. Dette er samme lege jeg var hos på legevakten en gang sist svangerskap og jeg trudde jeg hadde svangerskapskløe. Noe hun mente var "eksem" som jeg aldri har hatt. Men jeg ga meg ikke og dro til legen dagen etter og fikk påvist svangerskap kløe. Dette er veldig farlig for fosteret og jeg var inne og tok blodprøver og ul 2 ganger i mnd etter det. Pluss at jeg måtte få medisiner for dette. Så jeg skal til jordmor til torsdag og fast legen min torsdagen etter det. Får vente og se hva de sier. Så da håper jeg på å få svar på hva som er i urinen min. Tusen takk for svarene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå