Gå til innhold

candy tørketrommel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den. Duger absolutt! Ingen erfaring med andre typer da... Eneste jeg har tenkt litt på er at den bruker ganske lang tid. Ellers fornøyd:)

Anonymous poster hash: b0585...619

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Definer lang tid? (Takk for svar :) )

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Vil bare si at man får som regel hva man betaler for, og jeg ville ikke satset på en sånn billig-trommel. Legg heller i noen kroner til og kjøp et anerkjent merke, f.eks. Miele, Electrolux eller AEG.

Skrevet

Trodde man kunne stille inn tørketrommel på ønsket tid, evt at tørketrommelen slår seg av når tøyet er tørt og da kommer jo tiden an på mengden tøy og hvor bløtt det er.

Forøvrig har jeg dårlig erfaring med Candy,men det var en kombinert vask-og tørketrommel,og de er det visstnok mange som er misfornøyde med, i flere merker.

Anonymous poster hash: cec12...2a5

Skrevet

Jeg kikka på den da vi kjøpte sist.da fikk jeg fortalt at i strømforbruk kostet candy maskinen det samme som vi betalte for vår ariston trommelen.

Altså candyen kostet 1500kr mindre nå men det "tjente" vi inn i forbruk relativt fort.men bra trommelen bare litt dyrere i bruk

Skrevet

Jeg kikka på den da vi kjøpte sist.da fikk jeg fortalt at i strømforbruk kostet candy maskinen det samme som vi betalte for vår ariston trommelen.

Altså candyen kostet 1500kr mindre nå men det "tjente" vi inn i forbruk relativt fort.men bra trommelen bare litt dyrere i bruk

Oi, det var det ingen som sa til oss... Vi får kjøpe ny når vi flytter fra leiligheten vi bor i nå da:)

Skrevet

I følge en på Expert hadde de fått klager på 17 av 20 siste kjøp på candy maskiner.

Anonymous poster hash: 2fa50...f10

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja jo...man får jo stort sett det man betaler for...men jeg mente å ha lest at mange var ganske fornøyde med Candy...vurderte en Bosch til 4500,- men den var i følge selger ikke noe å satse på fordi det var en spansk Bosch og ikke en tysk en...uansett hva man ser på prøver de bare å oppgradere valget ditt, så til slutt kjente jeg at jeg nesten bare ville ta den billigste på trass :P

Skrevet

Har candy tørketrommel, hatt den i 6 mnd og er fornøyd med den så langt. 

Anonymous poster hash: b4cf2...011
Skrevet

Dårlig erfaring ja.

Bruker meget lang tid å tørke, tørker dårlig og ryker fort.

Kjøp miele eller andre bedre merker

Skrevet

Hadde candy å hadde den i 6 år helt grei maskin det virket fremdles da vi ga den bort men fikk ny av svigers oppgraderte til miele :)

Anonymous poster hash: 44ec4...9e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...