Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #27 Skrevet 24. oktober 2013 Blonde barn er vakre. Barn med brunt hår er vakre. Barn med rødt hår er vakre. Barn med svart hår er vakre. Og tenk, så søtt det ville vært med et lite bustetroll med grønt hår Anonymous poster hash: 49af8...9d1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #28 Skrevet 24. oktober 2013 Alle barn er vakre Selv har jeg en liten svakhet for de barna med store nøttebrune øyne. Men samboeren min var virkelig vakker som liten altså.... Om sommeren så hadde han platinablondt krøllete hår med mørk olivenfarget hud og knallgrønne øyne. Anonymous poster hash: 2b538...8bb
MissMagica Skrevet 24. oktober 2013 #29 Skrevet 24. oktober 2013 Synes du? Selv synes jeg barn med mørkere hud/hårfarge generelt er søtere en blonde barn altså. Jammen er jeg heldig som har en liten sjokoladegutt
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #30 Skrevet 24. oktober 2013 Synes du? Selv synes jeg barn med mørkere hud/hårfarge generelt er søtere en blonde barn altså. Jammen er jeg heldig som har en liten sjokoladegutt Æsj, blir så kvalm når folk sier slike ting. Anonymous poster hash: 4e09a...689
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #31 Skrevet 24. oktober 2013 Har to gutter . Begge over gjennomsnittet vakre( vet det selv men folk bemerket det hele tida) en med lyst hår og en med mørkt. Begge med store blå øyne da. Langt krøllete hår også. Hadde jeg bodd i hollywood og vært hollywoodfrue og blåst i hue hadde jeg gitt dem agenter til reklamer og filmer. Så ..... Noen vakre er lyse og noen er mørke. Samme med andre barn i barnehagen, noen mørke er skikkelige skjønnheter mens andre faktisk ikke er søte engang , samme med blonde. Men.... Utseende kan man ikke gjøre noe med og hvordan genene blandes er jo veldig spennende. Anonymous poster hash: 959af...14a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #32 Skrevet 24. oktober 2013 Det er mange av svarene som er mer teite. greit å foretrekke noe, men å si at bleke, blonde ikke er pene? Skam deg! Jeg elsker jo mine lyse barn, men synes alle unger har sin sjarm. Uavhengig av hår og hudfarge. Anonymous poster hash: 0223a...ee5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #33 Skrevet 24. oktober 2013 For en håpløs fjortis-tråd. 😣 Oppriktig forundret over at voksne mennesker kan bry seg med slikt hjernedødt pølsevev. Eller blir forumet spammet av ungdomsskole-elever med litt for mye fritid? Anonymous poster hash: 6c2a8...6dc
Mrs Smith Skrevet 24. oktober 2013 #34 Skrevet 24. oktober 2013 Ja, er nesten enig med siste taler, For en hjernedød diskusjon !
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #35 Skrevet 24. oktober 2013 Blonde, bleike barn er ikke fint slik halvparten av Norges barn er.Anonymous poster hash: 4d220...6e0 Hva pokker er det for en ting å si? Hva er galt med deg?Det er vakkert å være blond, og det er vakkert å være blek. Å si at barn ikke er fine er en grusom ting å si! Anonymous poster hash: 4e09a...689 Så alle må være enig her eller.... Jeg har aldri likt noen som er blonde, og er glad for at min ikke er blond.... Men går da ikke rundt og sier har mørke barn(hår) er penest. Alle er vakre på sine måter. Anonymous poster hash: 9c780...ed3
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #36 Skrevet 24. oktober 2013 Helt seriøst så synes jeg det er helt latterlig hele diskusjonen. Norm syns mulattbarn er søtest, noen lyse, noen svarte brune gule osv. Blir for dumt å bli kritisert for det. Og det er ikke rasistisk mot andre at jeg liker lyse barn best, jeg er selv "lys", jeg tenner på "lyse" menn, har en slik mann. og dermed liker jeg best "lyse" barn. Anonymous poster hash: a9d4f...459
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #37 Skrevet 24. oktober 2013 Blonde, bleike barn er ikke fint slik halvparten av Norges barn er.Anonymous poster hash: 4d220...6e0 Hva pokker er det for en ting å si? Hva er galt med deg?Det er vakkert å være blond, og det er vakkert å være blek. Å si at barn ikke er fine er en grusom ting å si! Anonymous poster hash: 4e09a...689 Så alle må være enig her eller.... Jeg har aldri likt noen som er blonde, og er glad for at min ikke er blond.... Men går da ikke rundt og sier har mørke barn(hår) er penest. Alle er vakre på sine måter. Anonymous poster hash: 9c780...ed3 Da er det vel greit om jeg sier at brune unger er stygge da? Veldig glad ungen min er blond og bleik, for brune unger er det styggeste jeg ser! Anonymous poster hash: 4e09a...689
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #38 Skrevet 24. oktober 2013 Alle barn er skjønne, og hvem som er penere enn andre er individuelt, enten man er kullsort med afrokrøller eller hvit med blondt hår. Anonymous poster hash: 3f945...0aa Gud så nydelig hun lille jenta på bilde nr. 4 var! Lita dukke! Anonymous poster hash: 5dfc5...2e2 Enig, men veldig redigert bilde da! Anonymous poster hash: 52e69...0a6
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #39 Skrevet 24. oktober 2013 Alle barn er skjønne, og hvem som er penere enn andre er individuelt, enten man er kullsort med afrokrøller eller hvit med blondt hår. Anonymous poster hash: 3f945...0aa Gud så nydelig hun lille jenta på bilde nr. 4 var! Lita dukke! Anonymous poster hash: 5dfc5...2e2 Enig, men veldig redigert bilde da! Anonymous poster hash: 52e69...0a6 Minte meg litt om datteren til Angelina Jolie og Brad Pitt Nydelig lita guttejente. Anonymous poster hash: 4e09a...689
Skautrollet Skrevet 24. oktober 2013 #40 Skrevet 24. oktober 2013 Alle barn er skjønne, og hvem som er penere enn andre er individuelt, enten man er kullsort med afrokrøller eller hvit med blondt hår. Anonymous poster hash: 3f945...0aa awww, nommen, alle barn er vakre
MissMagica Skrevet 24. oktober 2013 #41 Skrevet 24. oktober 2013 Synes du? Selv synes jeg barn med mørkere hud/hårfarge generelt er søtere en blonde barn altså. Jammen er jeg heldig som har en liten sjokoladegutt Æsj, blir så kvalm når folk sier slike ting. Anonymous poster hash: 4e09a...689 Barn kan være nydelige med rødt, lyst, svart eller brunt hår. Samme med hudfarge. At det er en farge som jeg allikevel blir mer tiltrukket av er jeg ganske sikker på at er helt normalt
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #42 Skrevet 24. oktober 2013 Synes du? Selv synes jeg barn med mørkere hud/hårfarge generelt er søtere en blonde barn altså. Jammen er jeg heldig som har en liten sjokoladegutt Æsj, blir så kvalm når folk sier slike ting. Anonymous poster hash: 4e09a...689 Barn kan være nydelige med rødt, lyst, svart eller brunt hår. Samme med hudfarge. At det er en farge som jeg allikevel blir mer tiltrukket av er jeg ganske sikker på at er helt normalt Nei, jeg blir kvalm av damer som kaller ungene sine for sjokoladeunger. Det er rett og slett kvalmt. Skal jeg kalle ungen min for lille hvite sjokolade? Tine-produkt? Yoghurt-jenta? Nei... Det blir bare helt feil. Anonymous poster hash: 4e09a...689
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #43 Skrevet 24. oktober 2013 Hehe hun lyse jenta der ligner på en prikk på sønnen min. Det morsomme er at hverken mannen el jeg ser ut som Brad og Angelina, bortsett fra fargene og leppene mine men... Barna våre var veldig like Shilo ( hun som hun på bildet ser ut som) eldste var klin lik som liten ( er like gammel som Shilo og) og ser nå at sønnen min faktisk er så godt som prikk lik hehe. Flere som så likheten med eldste da de var små. Rart hva gener skaper Anonymous poster hash: 959af...14a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #44 Skrevet 24. oktober 2013 Jeg selv er blond, og er sammen med en som er muslimsk, barnefaren ligner veldig på zayn malik! pluss at jeg har en mor fra polen og en far fra norge. så blir det endel blanding! norsk,polsk og persisk.tror dere at ungen vår kommer til og bli fin? hun kommer ikke før i februar.. Anonymous poster hash: b5e3c...997
MissMagica Skrevet 24. oktober 2013 #45 Skrevet 24. oktober 2013 Synes du? Selv synes jeg barn med mørkere hud/hårfarge generelt er søtere en blonde barn altså. Jammen er jeg heldig som har en liten sjokoladegutt Æsj, blir så kvalm når folk sier slike ting. Anonymous poster hash: 4e09a...689 Barn kan være nydelige med rødt, lyst, svart eller brunt hår. Samme med hudfarge. At det er en farge som jeg allikevel blir mer tiltrukket av er jeg ganske sikker på at er helt normalt Nei, jeg blir kvalm av damer som kaller ungene sine for sjokoladeunger. Det er rett og slett kvalmt. Skal jeg kalle ungen min for lille hvite sjokolade? Tine-produkt? Yoghurt-jenta? Nei... Det blir bare helt feil. Anonymous poster hash: 4e09a...689 Til daglig bruker jeg stort sett navnet hans. Noen ganger sier jeg vennen, gutten min o.l. Du kan være helt trygg på at han ikke lystrer sjokoladegutt. Nei, synes vel ikke du bør begynne å kalle jenta di for verken hvite sjokolade eller Tine-produkt. Synes det høres svært upraktisk ut.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2013 #46 Skrevet 24. oktober 2013 GJESP! Next! Anonymous poster hash: 501d1...c62
*SommerFrisk* Skrevet 24. oktober 2013 #47 Skrevet 24. oktober 2013 Har til vane å overse slike idiotiske tråder som dette, skapt kun for å provosere, men jeg tenker at akkurat her har jeg tenkt å si et par ting. Først og fremst er det helt forkastelig å rangere skjønnhet hos mennesker (her barn) etter hårfarge. Jeg forstår helt klart at alle foretrekker noe, og hos barn så forbinder man gjerne skjønnhet med det man ser i sine egne barn. Greit nok.Men å si at en type barn, utfra hårfarge er mindre pene, synes jeg er så utrolig stygt å si. I min og mannens familie er det mye forskjellig; Noen er lys blonde med blå øyne. Andre er blonde med grønne øyne. Noen er gylden i huden med brune øyne. Det er også de som er brune i håret, bleke i huden med grønne øyne. Rødhårede med brune øyne, og brunetter med brune øyne. At man kan se på barn, og tenke at "du er ikke vakker, fordi du ikke er blond/brunette", er helt vanvittig for meg. Jeg måler skjønnhet i mye mer enn bare det jeg ser av det ytre. Og akkurat her HI, enten det er trolling (most likely) eller du faktisk er seriøs, så kan jeg tyde utfra ditt indre, eder og galle, at du er en person jeg nok ikke hadde syntes var svært vakker, uansett hvor perfekte blonde lokker du og dine barn har. Trist. Det er ikke rart at unger allerede i 3 års alderen i dag, ser på magen sin og klager fordi den strutter, når de er omgitt foreldre som lærer dem at skjønnhet kun er ditt eller datt PÅ kroppen. Trist for dine barn. Er glad mine slipper slike holdninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå