Gå til innhold

Blonde barn er de søteste i verden <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååååååå <3 <3 <3

Anonymous poster hash: 9f103...e58
Videoannonse
Annonse
Skrevet

da har ikke du sett mye i verden.. Rar ting å si mener jeg ..

Skrevet

Jeg syns såklart det, siden mine barn er blonde. Men, de som ikke har blonde barn er nok ikke enige ;)

Anonymous poster hash: 79eb6...2ba
Skrevet

Blonde, bleike barn er ikke fint slik halvparten av Norges barn er.

Anonymous poster hash: 4d220...6e0

Skrevet

Rar ting å si ja. mange søte barn i verden av alle slags farger og nasjonaliteter. 

Anonymous poster hash: a6c60...2aa
Skrevet

Min pappa er sterkere enn din pappa!!!!!

Anonymous poster hash: 88ddc...c4c
Skrevet

Hver sin smak. Synes blonde barn er vakrest jeg også, men slikt må man passe seg vel for å si. 

Men lurer på hva reaksjonene hadde vært her inne om Hi istedenfor hadde sagt at sortkrøllete barn er de vakreste.

Anonymous poster hash: dc966...4b4
Skrevet

mine barn er vakrest,mørkhåret hele gjengen! ;)

Anonymous poster hash: a669d...066
Skrevet

Jeg synes selvfølgelig også det, siden min sønn er blond. Og siden jeg har gutt, så synes jeg gutter er best. Osv.

Men jeg sier ikke at andre barn ikke er fine sånn som #4. Det er stygt.

Anonymous poster hash: e6579...283
Skrevet

Enig <3

Anonymous poster hash: 4e09a...689
Skrevet

Blonde, bleike barn er ikke fint slik halvparten av Norges barn er.

Anonymous poster hash: 4d220...6e0

Hva pokker er det for en ting å si? Hva er galt med deg?

Det er vakkert å være blond, og det er vakkert å være blek. Å si at barn ikke er fine er en grusom ting å si!

Skrevet

Min nydelige gutt med røde krøller er vakrest i verden....

Anonymous poster hash: 39ced...d17
Skrevet

Alle barn er skjønne, og hvem som er penere enn andre er individuelt, enten man er kullsort med afrokrøller eller hvit med blondt hår.

tumblr_mc5bp2xZF21rcorh5o1_400.jpgtumblr_l7w90nFWoS1qaakf4o1_500_large.jpg06be651aea89da70a2edfdab5e6238e9.jpgbaby-beautiful-blonde-blonde-hair-blue-evikaswinter-131-646x434.jpg

Anonymous poster hash: 3f945...0aa
Skrevet

Alle barn er skjønne, og hvem som er penere enn andre er individuelt, enten man er kullsort med afrokrøller eller hvit med blondt hår.

tumblr_mc5bp2xZF21rcorh5o1_400.jpgtumblr_l7w90nFWoS1qaakf4o1_500_large.jpg06be651aea89da70a2edfdab5e6238e9.jpgbaby-beautiful-blonde-blonde-hair-blue-evikaswinter-131-646x434.jpg

Anonymous poster hash: 3f945...0aa

Gud så nydelig hun lille jenta på bilde nr. 4 var! Lita dukke!

Anonymous poster hash: 5dfc5...2e2

Skrevet

Jeg venter med stor sannsynlighet ett blondt barn ettersom både jeg og barnefar er lys blonde og hadde hvitt hår som barn. Men likevel så det det noe med store brune øyne og brunt hår som jeg Ser for meg er hakket søtere. Ikke penere bare søtere. Samtidig vet jeg at når jenta mi blir født . Hun søtest i verden og jeg har skiftet mening :P

Anonymous poster hash: cb9f9...609

Skrevet

Jeg kjenner blonde barn som er aldeles nydelige av utseende men jeg kjenner også blonde barn som er mildt sagt uheldige med utseende sitt. At alle barn er nydelige er jeg ikke enig i, noen er pene og noen er stygge. Kriteriene vi har for å bedømme pen og stygg er derimot like forskjellig som alle mennesker er og kan ikke settes i en bås på lik linje med hudfarge. Foreldre elsker selvsagt sitt barn pga det nettopp er deres barn men en kan også oppleve å møte et barn som i første øyeblikk ser ut til å ha et lite bra utseende for så å bli kjent med barnet og oppleve at dette barnet er nydelig pga dens personlighet.

Det du synes er fint synes noen andre er stygt og omvendt. Og av og til gir vår livserfaring oss noen aha opplevelser...

Anonymous poster hash: cb5c6...ddd

Skrevet

Min vakre sønn er lyseblond og jeg elsker ham høyere enn himmelen, men rent objektivt sett er han ikke verdens vakreste, og heller ikke vakrere enn barn som er brune, gule, sorte og blå.. :)

Anonymous poster hash: 0cc48...625
Skrevet

Litt uheldig med forsøkene på å provosere i dag?

Skrevet

Jeg har en gutt med knallblå øyne og helt lyst hår og en gutt med nøttebrune øyne og brunt bølgete hår, begge er selvfølgelig verdens vakreste :-)

I mine øyne må ikke alle barn være vakre, sjarm er vel så søtt :-)

Skrevet

Sprøtt at dere svarer skikkelig på dette våset.

Skrevet

Hun har da lov til å mene det? Min er mørkblond og blå øyne og er helt klart verdens vakreste.

Anonymous poster hash: a9d4f...459

Skrevet

Det syntes Hitler også....

Anonymous poster hash: 79280...6a5

Skrevet

Jeg har en gutt med knallblå øyne og helt lyst hår og en gutt med nøttebrune øyne og brunt bølgete hår, begge er selvfølgelig verdens vakreste :-)

I mine øyne må ikke alle barn være vakre, sjarm er vel så søtt :-)

Så morro. Slik er mine også bare et det er to jenter :)

Skrevet

Det syntes Hitler også....

Anonymous poster hash: 79280...6a5

Herregud, skjerp deg.

Patetisk å føle seg truet av at andre mennesker syns visse trekk er vakre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...