Gå til innhold

Så jenter, hva er planene for helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 0e0be...f51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

MÅ jobbe. Har en deadline på mandag som egentlig burde vært ferdig i morgen. Heldigvis skal mann og barn besøke svigers så det blir masse arbeidsro.

Anonymous poster hash: 76dad...6c6
Skrevet

Jobbe, jobbe og jobbe. Den ene kvelden jeg ikke jobber, så er det barnebursdag. 

Skrevet

Har tatt på meg ekstra jobbing i helgen. Hadde egentlig frihelg. Så skal jobbe senvakt fredag og lørdag. Men det blir jo litt ekstra penger av det! ;)

På søndag skal jeg bare kose meg hjemme med familien. Tenker det blir en søndagstur i skogen. :)

Hva skal du da, HI?

Skrevet

Jeg skal på jentetur med 10 herlige jenter :) Gleder meg MASSE .

Skrevet

Sove, amme, slappe av og kose med min nyfødte.

Leke med storesøsknene og gi de masse oppmerksomhet.

Delta i en barnebursdag.

Anonymous poster hash: f0e5d...ba2

Skrevet

Ingen planer for første helg på lenge og det er godt. Vi skal bare nyte helgen hjemme sammen med barna. :)

Skrevet

ingen planer,heldigvis!men holder været seg sånn noen lunde,blir det søndagstur i skogen!

Anonymous poster hash: 8d2be...86e
Skrevet

Vi skal på museum :) Ellers blir det vell masse kosetid med arvingen :)

Skrevet

Har store planer om å føde denne helga! Lei!

Anonymous poster hash: 13a62...ff4
Skrevet

Bryllupsdag i helga. Så blir bare kos hele helga. Også lørdag skal vi sikkert rusle rundt å kjøpe ting til babyen i magen <3

Skrevet

Lese tenker jeg. Lettere krevende studie, ikke nok tid i hverdagen!

Anonymous poster hash: 40787...360
Skrevet

Er i Texas på jobb og i helgen skal jeg ha et par fridager for å dra ned til Galveston for å surfe, bade og få litt sol på kroppen :-) Og ikveld skal jeg først på rodeo og så på bar med en meget kjekk cowboy jeg møtte på flyet, mao det er greit å være singel en gang i blandt :-)

Anonymous poster hash: 12ce3...357
Skrevet

Får besøk av ei god venninne og hennes barn hele helgen. Så det blir en superkoselig helg! :) Krysser fingrene for fint vær!

Skrevet

Skal på lekeland på lørdag og ut på tur i skogen på søndag. Ellers bare slappe av å kose meg med snuppa :-)

Anonymous poster hash: d2228...867

Skrevet

Skal hilse på stesønnen min igjen :)

Anonymous poster hash: d2538...e4c
Skrevet

Er i Texas på jobb og i helgen skal jeg ha et par fridager for å dra ned til Galveston for å surfe, bade og få litt sol på kroppen :-) Og ikveld skal jeg først på rodeo og så på bar med en meget kjekk cowboy jeg møtte på flyet, mao det er greit å være singel en gang i blandt :-)

Fint i Texas :) var student der i 1 år :) men i dallas :) kos deg masse

Skrevet

Øvelseskjøring med barn.

Bake boller med minstemann

Kose oss i regnet - gå på plasketur og hjem og spise boller og drikke kakao.

Besøke tantebarn som snart reiser til det store utland for å studere i noen måneder.

Anonymous poster hash: 83127...e70
Skrevet

Skal være kursleder for et diagnosekurs. Gruer meg for formen er ikke på topp, og det krever sitt å holde styr på og samtale med 40 deltakere. :(

Skrevet

Tar ungen med meg på langhelg til min far.

Skrevet

Skal på halloweenfest med barna.

Neste helg derimot, skal jeg ut med jobben. Yey:)

Skrevet

Jobb jobb jobb :-) også besøke nevøen min :)

Anonymous poster hash: 6de3d...060

Skrevet

Fint i Texas :) var student der i 1 år :) men i dallas :) kos deg masse

Ja veldig fint her. Det er sjette jobbreisen hit i år og jeg koser meg like godt hver gang. Har vært en del rundt, men enda ikke i Dallas, men må komme meg dit en gang også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...