Gå til innhold

Hva kjøper dere til barna i julegave i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette får våres barn i år:

Gutt 9: alga hd teleskopet, alga planeter. Han er veldig opptatt av stjerner, planeter og verdensrommet. Han får også en a3 blokk, tegnesaker, spesielle farger, blyanter, penner osv, da han elsker å tegne, er veldig flink.

Fra lillesøster får han en figur til Disney infinitiv, han mike fra Monsteruniversitetet.

Jente 5:

Barbie bil, Disney Merida barbie dukke, pakke med barbieklær, og en håndmikser til lekekjøkkenet.

Fra storebror får hun pet shop ds spill.

Fra nissen får de sammen Monsteruniversitetet på DVD.

Anonymous poster hash: 39628...a45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente på 21 mnd til jul: gyngehest

Jente på 1,5 mnd til jul: ingen planer

Skrevet

5år - Pakke med alle fire ninja-turtles figurene, bilen til ninja-turtles, stor pakke med Lego, rattkjelke/akebrett og en robot. Blir litt dvd'er og klær i tillegg + litt småting.

Anonymous poster hash: 46d2a...505

Skrevet

jente 7 år: svømmeføtter ( går på vannpolo) og en snekkerboks fra byggern (eeelsker å snekre)

:D

Skrevet

Jente 6: Teksta robot hund, Monster high dukke, fotbad med gelekuler, spill til Nintendo wii...

Så kommer det litt i julesokken og da :) dette er kun fra mor, hun får egen gave fra far.. skal ikke se bort i fra at det dukker opp en ting til når jula nærmer seg!

Anonymous poster hash: 62e2d...aa7
Skrevet

Minste på da 10 måneder: gyngehest og en liten leke av noe slag

Storebror på 5år får ett sånn bakesett med kakeformer og stekeplater osv for barn. Han elsker å bake og lage mat. Og en ting til som vi ikke har funnet ut.

Anonymous poster hash: bd38d...997

Skrevet

Kanskje litt off topic, men min sønn vil være ca 2 mnd på julaften. Ser ikke noe stoort behov for all verdens julegaver til han før neste år. Blir helt garantert noen gaver fra besteforeldre osv, men tror ikke vi kommer til å satse på de store gavene i år gitt. Er det "dårlig gjort" om vi ikke gir han gave? Sånn jeg ser det så skjønner han jo ikke noe av det uansett..

Anonymous poster hash: d11f4...cf4
Skrevet

Felles gave til mann og barn (og meg :P) PS4 med spill.

Anonymous poster hash: bd6c5...288

Skrevet

Kanskje litt off topic, men min sønn vil være ca 2 mnd på julaften. Ser ikke noe stoort behov for all verdens julegaver til han før neste år. Blir helt garantert noen gaver fra besteforeldre osv, men tror ikke vi kommer til å satse på de store gavene i år gitt. Er det "dårlig gjort" om vi ikke gir han gave? Sånn jeg ser det så skjønner han jo ikke noe av det uansett..

Da vår sønn var 2 mndr i jula, ga vi ham ikke gave. Det man ikke vet, har man ikke vondt av :) Han har fått flotte og mange gaver av oss senere.

Skrevet

Da vår sønn var 2 mndr i jula, ga vi ham ikke gave. Det man ikke vet, har man ikke vondt av :) Han har fått flotte og mange gaver av oss senere.

Det er nesten sånn at jeg vurderer at vi ikke skal kjøpe til jenta vår på 2.5 engang, de har jo ikke peiling på hvem det er fra! Og gaver blir det iallefall nok her, det ramler inn gaver fra alle mulige gamletanter osv :P 

Kjøper såpass mye til henne resten av året, at det blir i tilfelle ikke noe stort og dyrt enda! 

Anonymous poster hash: 894ba...a3c

Skrevet

Blir hver sin childpad i år

Skrevet

6 åringen skal få ny seng, 1-2 lego city esker, DVD og tegnesaker

3 åringen.....aner ikke ennå.

Anonymous poster hash: fb2ac...ab2
Skrevet

13 åringen får skisko, litt kule klær, mobil og et spill

11 åringen får div klær han liker, skikkelige tegnesaker, mobil og et spill

9 åringen får noe klær, Lego og mobil

7 åringen for og ny mobil, noen klær hun har lyst på ( bare pene klær ) og mariposabarbie.

Den nyfødte får en babygym og en bamse. Er mest for de andre ungenes skyld. Eller babygym ville uansett vært kjekt.

Og alle gir hverandre en liten ting hver i sokkene på 1. Dag.

Vi trenger å skifte ut mobilene denne jula :P

Anonymous poster hash: 8a1dd...38f

Skrevet

Det er nesten sånn at jeg vurderer at vi ikke skal kjøpe til jenta vår på 2.5 engang, de har jo ikke peiling på hvem det er fra! Og gaver blir det iallefall nok her, det ramler inn gaver fra alle mulige gamletanter osv :P

Kjøper såpass mye til henne resten av året, at det blir i tilfelle ikke noe stort og dyrt enda! 

Anonymous poster hash: 894ba...a3c

Så bra at det ikke bare er meg! Mest sannsynlig så sover han mens vi åpner pakker, og hadde han vært våken hadde han jo ikke klart å åpne pakker selv. Ser ikke vitsen med å bruke masse penger på noe han ikke skjønner noe av. Får heller spare pengene og kjøpe en kjempe gave når han skjønner litt mer av gavekonseptet =) Viktigste er vell at de barna som er såpass store at de kan glede seg til jul får en jul de husker. Babyen får kose seg med lukter, oppmerksomhet og kjærlighet ;) hehe

Skrevet

10-åringen: Onepiece, noen bøker og mest sannsynlig snowracer

7-åringen: Onepiece, antakelig snowracer. 

Vet ikke helt hva mer, eller om de får mer. 

Dette er fra mor, hva far kjøper aner jeg ikke. 

Skrevet

Hvor kjøper man kule onepice til gutter 10-12 år?

Anonymous poster hash: f1c9d...805

Skrevet

Kul og kul.. Jeg kjøpte fra Ellos. Men legger man mer penger i det kan sikkert finere kulere andre steder. 

Skrevet

7 åringen skal få Lego

18 åringen skal få dobbel dyne og ett sett sengetøy. Kjæresten klager på at han rapper dyna ;-) praktisk julegave med andre ord.

Anonymous poster hash: 68d1f...f85

Skrevet

Vår på 4 mnd fikk gave men det var pga storebror. Han vet jo at alle snille barn får gaver :) og han mente jo at lillebror og hadde vært snill. Han ville ha blitt lei seg på vegne av lillebror . Og han hadde lyst til å handle gave til lillebror selv og :)

Anonymous poster hash: 76e32...ce8

Skrevet

Hun blir 3 på nyåret. Så setter inn 1000 kr på konto(som er sperret til hun er 18) også får noen ting uten om

Anonymous poster hash: 98b4d...62a

Skrevet

Hvor kjøper man kule onepice til gutter 10-12 år?

Anonymous poster hash: f1c9d...805

jeg fant på nettet !!! enten miinto eller zalando, husker ikke !! =)

Anonymous poster hash: 62e2d...aa7

Skrevet

8 og 6 år, nettbrett, og en eske lego

Anonymous poster hash: 22e20...fd5
Skrevet

Baby: ingenting.

2, 5 år: en liten ting eller 500 på sparekonto. Han får masse gaver og aner uansett ikke hvem de er fra. Øker litt med årene vil jeg tro, men må si jeg måper litt når folk ramser opp lange lister med ting de har eller skal kjøpe til ungene. Jeg synes det blir for voldsomt.

Anonymous poster hash: c35ec...211

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...