Gå til innhold

Bf sier han vil tilbake til meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig sak.. Jeg fikk en sønn i mars 2011, var aldri sammen med bf, og han har nå ny samboer og en sønn på 8 mnd. MEN, når han er her på samvær, så har han gjort det klart at han har lyst til å satse på meg isteden. 

Mitt dilemma er, skal jeg si det til den nye samboeren? Jeg ville ALDRI blitt sammen med han, når han oppfører seg sånn, men får jo dårlig samvittighet for samboeren som ikke aner noen ting.. Ville du visst eller ikke?

Anonymous poster hash: a7d41...0ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there...... hele opplegget var bullshit. Han ville ha pose og sekk. Jeh takket pent nei selv om jeg hadde lyst til å gripe sjansen. Vi var heller aldri sammen, kun venner. Men når han ville gå fra sin nye samboer og barnet de hadde fått så tenkte jeg at en slik mann vil jeg ikke ha. Nå har jeg ny samboer som jeg har vært sammen med i seks år. Jeg angrer ikke på at jeg lot barnefar glippe.

Anonymous poster hash: 48b3a...d4f

Skrevet

Jeg sa forresten aldri noe til ssmboeren hans. Hun har i alle trodd at jeg ville ha han så hun hadde aldri trodd meg. Dessuten er hun en skikkelig hurpe så for min del kan hun bare leve uvitenhet. Jeg skylder henne ingenting.

Skrevet

Uff.. Kinkig situasjon..

Jeg er faktisk litt usikker på hva jeg hadde gjort..

Selvfølgelig er det respektløst overfor hans nye dame å holde på sånn som han gjør.

Samtidig, så kan dette være hans 'ønske-flukt' fra en hverdag som er slitsom.

Han innbilder seg at det ville være annerledes å være sammen med deg.

Mest sannsynlig blir det omtrent det samme, men ønske om flukt er sterkt.

Det kan også være at han ønsker å holde deg varm.. Sjekke forholda.

Se om han fremdeles ha sjans -sjekke om han fremdeles har draget.

At det egentlig ikke betyr mer enn det..

Jeg tror vel kanskje at jeg hadde avventet situasjonen litt i og med at du ikke

vet (?) hva begrunnelsen for uttalelsene hans er.. Men for all del -ikke finn på

å rote med ham.. Selv om han er lett tilgjengelig.. Det ville bare være katastrofalt

for hans nye familie..

Lykke til med hvordan du velger å håndtere dette.. Det er kun du som står i situasjonen

og som med det har mulighet til å føle på stemningen, dybden..

Anonymous poster hash: 3ee21...553
Skrevet

Det jeg er redd for og, at hun ikke vil tro meg.. Men, er jo synd hun skal leve i uvitenhet, jeg har ingenting i mot henne.. Ikke lett! Jeg holder meg langt unna ihvertfall, ville ALDRI hatt en mann som er sånn!

Anonymous poster hash: a7d41...0ea
Skrevet

iom at det allereie er eit barn involvert i forholdet hadde eg ikkje sagt noko. Ein kan jo håpe på at mannen veks opp etter kvart..

Skrevet

La det ligge, skal mye til at hun tror deg og det er heller ikke noe vits i å bli uvenner med barnefaren.

Anonymous poster hash: 826a3...0c9
Skrevet

Bare vær avvisende mot han så tar han vel hintet etterhvert. Jeg tror de færreste damer ville trodd på barnemoren når det gjelder slike ting. Jeg ville bare glemt det bort og vært tydelig med han vis hsn fortsetter. Men har han samvær hos deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...