Gå til innhold

Noen som bor i Vollen i Asker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde med skole- og barnehagetilbudet, og hvordan er miljøet ellers der? :)

Anonymous poster hash: 6aad2...1af

Skrevet

Ingen fra Vollen her? :)

Skrevet

Prøver igjen..

Skrevet

Veldig fint sted å bo om du har mye penger og barn som ikke trenger noe ut over det vanlige på skolen. Barneskolen er bra for barna som er flinke, men har du barn som sliter med lesing eller har andre lærevansker anbefaler jeg deg å bo et annet sted inntil de får ny rektor.

Det er også et svert høyt press på ungene om materielle ting. Ungdomsskolen oppfatter jeg som bra, men det er litt langt å dra for de som går på videregående og busstilbudet er ikke det beste.

Anonymous poster hash: 170c9...10a
Skrevet

Uff, det der gjorde meg litt urolig.. Barnet mitt har ikke begynt på skolen ennå, men han er ikke den som lærer raskest, selv om han ikke sliter med noe per dd. Er kjøpepresset like stort hos gutta, som hos jentene som går på skolene der?

Skrevet

Vollen er et sted med veldig mange ressurssterke familier (har gjerne mye penger). Det medfører mye positivt og noe som kanskje kan være negativt, som hun over her skriver. :)

Jeg bor ikke lengere i vollen, men har familie der som trives veldig godt. Men jeg kan ikke uttale meg om barnehage/skole.

:)

Anonymous poster hash: 0b1a6...329

Skrevet

Jeg bor i nærheten. Mye trafikkstøy på Vollen, synes jeg.

Ellers sikkert bra.

Anonymous poster hash: 1f7cd...973
Skrevet

Jeg syns Vollen er et utrolig vakkert og koselig sted, og vi har allerede kjøpt leilighet. Så jeg håper virkelig at skolen blir bra for barnet vårt når den tid kommer. Hi

Skrevet

Jeg syns Vollen er et utrolig vakkert og koselig sted, og vi har allerede kjøpt leilighet. Så jeg håper virkelig at skolen blir bra for barnet vårt når den tid kommer. HiAnonymous poster hash: 6aad2...1af

Helt enig :)

Man finner alltid noen som har noe negativt å si, og andre som har gode erfaringer, uansett hvilken skole/sted det gjelder. Gratulerer med leilighet i Vollen. Dere kommer helt sikkert til å trives :)

Anonymous poster hash: 0b1a6...329

Skrevet

Tusen takk, det håper jeg virkelig :) Hi

Skrevet

Uff, det der gjorde meg litt urolig.. Barnet mitt har ikke begynt på skolen ennå, men han er ikke den som lærer raskest, selv om han ikke sliter med noe per dd. Er kjøpepresset like stort hos gutta, som hos jentene som går på skolene der?

Jeg har bare erfaring fra gutter. Presset om reiser, merkeklær og utstyr er stort.  

Mye er bra i Vollen også, men man skal være klar over at det bor mange der med mye penger og at det preger miljøet.

Anonymous poster hash: 170c9...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...